Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. március 21., vasárnap

5.040 - Dúró Dóra, a Jobbik szóvivője!

Kutasi József írta: Ezt az oldalt az utolsó 30 napban 1.090 látogató nézte meg! Érdekelt, hogy ki is ez a Dúró Dóra Hölgy. 

Kérem, látogassa meg a 5.799 - Budapest > A Magyar Hírlap 2010. május 5-i számában Dúró Dórával készült interjú! bejegyzést is!

 




/2009/12/4157-duro-dora-jobbik-s...
Kutasi József - Politikai Hírf...
1,090 +298%

Dúró Dóra, a Jobbik szóvivője!


Állatorvos édesapa és főállású családanya második gyermekeként születtem Szentesen 1987. március 5-én, 18 éves koromig faluban laktam. Jelenleg az ELTE Állam- és Jogtudományi Kar ötödéves, politológus hallgatója vagyok. Diplomamunkámban a Jobbik sikerét elemzem, korábbi tanulmányaim során is a nemzeti radikalizmussal foglalkoztam (Kuruc.info, Magyar Gárda, Németh László). Angolból és németből középfokú nyelvvizsgám van, de szívügyem a magyar nyelv művelése.
Közéleti tevékenységemet 2005. szeptemberi Budapestre kerülésem óta a Jobbik Magyarországért Mozgalom keretében fejtem ki; semmilyen más szervezethez nem csatlakoztam. 2006 januárjában alapító tagja lettem a párt kőbányai szervezetének, majd a Jobbikban megismert Novák Előddel 2008 novemberében a Sziklatemplomban rendhagyó módon egyszerre kötött polgári és katolikus házasságom után Újbudára költöztem, ahol később az alapszervezet alelnökévé választottak.
2007-ben politológus hallgatóként a Rádió17 Agóra című közéleti műsornak voltam állandó meghívottja. Publikáltam a Politika.hu nyomtatott tudományos folyóiratban, gyakorló újságíróként és szerkesztőként a Barikád.hu hírportálnak és a Magyar Mérce havilapnak dolgoztam (utóbbinál anyanyelvi lektorként is), majd műsorvezetőként az Árpádhír TV-nél.
A Jobbik berkeiben – az alapszervezeti munkán túl – két fő területen segítem a nemzet ügyét: az Oktatási és Kulturális Kabinet elnöke, valamint a párt szóvivője vagyok. Kabinetünk keretei között létrehoztuk a Csengey Dénes Könyvtárat, emellett minden évben a nemzeti identitást éltető témákban pályázatot írunk ki középiskolás diákok számára a www.kulturalis.hu címen. 2007-től Vona Gábor felkérésére sajtóreferensként részt veszek a Jobbik központi kampánystábjának munkájában, majd pályázat útján szóvivővé választott az Országos Elnökség. A 2009-es EP-választáson az a megtiszteltetés ért, hogy a párt legfiatalabb képviselőjelöltje lehettem, 2010-ben pedig a XI. kerületben a szentimrevárosi (lágymányosi) választókerület jelöltjeként igyekszem hozzájárulni a Jobbik sikeréhez.
Dúró Dóra
70/379-92-07, duro.dora(kukac)jobbik.hu
http://imgsrv09.kuruc.org/galeriaN/hir/Jobbik6Kongresszus-Duro_Dora.jpgA képek rákattintva nagyíthatók