Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. szeptember 20., hétfő

6.507 - Sass Márton: A mai magyar Kormánynak nincsenek politikai foglyai!

Feladó: Marton SASS
Dátum: 2010. szeptember 20. 18:44
Tárgy: Re: 6.490 - dr. Morvai Krisztina: SZABADSÁGOT BUDAHÁZYNAK, SZABADSÁGOT A POLITIKAI FOGLYOKNAK!
Címzett: Kutasi József <jozsef@kutasi.eu>

Kedves Kutasi József!

(Nem tudom hány éves vagy, de aláírásaid  "Kutasi József, Jóska bácsi , József" --kén érkeznek hozzám, s mivel én "Jó Magyarnak" gondoltalak, és 74 éves vagyok -- gondolom -- a tegeződés megfelel.)

Már régóta kapom a küldeményeidet.  Meg is nézem azokat. Nem vagyok Nagymestere az egész komputer világnak, de úgy gondolom egyikhez/másikhoz elég nagy munka kell, hogy szétmenjenek a nagyvilágban.  Nem tudok rólad sokat, de valahogy úgy tűnik, hogy valahol külföldön élsz.  Ha jól tudom mostanában Pesten is jártál.  Gondoltam, hogy le is kellene ülni veled egy kávéra, mert -- habár küldeményeid kicsit furcsák -- van bennük egy "jó adag" magyarság. Sajnálom, hogy nem sikerült.


(Én 57 februárjában disszidáltam Pécsről (mert osztályidegen "X"-es származással nem vettek fel az egyetemre), Jugoszlávián keresztül Kanadába, onnét Csikágóba az egyetemre, ahol 67-ben végeztem,  és ott dolgoztam építészként, az utolsó 25 évet saját kis irodával 1999-ig, amikor visszaköltöztem családommal együtt Magyarországra, és Törökbálinton kötöttünk ki.  Mindezt csak azért, hogy tudd én hol állok.)

Az alanti küldeményed viszont megingatta eddigi hitemet benned.  És ha igazam van, akkor arra kérlek vegyél le a címlistádról, mert nagyon nem tudok veled egyetérteni ebben amit küldtél.

A igazság az, hogy mikor megjelent Morvai Krisztina a színen, nemcsak a szépsége, de magyarsága, bizony engem is elragadott.  Pözse Sándort rendszeresen néztem, amikor még az Echo TV-ben szerepelt.  De a Jobbik létrehozását csak arra látom jónak, hogy barikád legyen a Fides+KDNP - nek (azaz a Magyarság kilábalásának ebből a Gyurcsányék által létrehozott nemzeti nyomorból) és létrának látom Krisztina Európai Parlamenti szerepéhez.

Magyarországnak már sok politikai fogja volt.  Soknak az életébe is került.  56-ban sok fiatal egyetemista, inas gyerek, munkás és  paraszt lett hősi halott, akiknek még a nevét sem ismerjük.

A mai magyar Kormánynak nincsenek politikai foglyai!


Bármit is mond és ír Morvai Krisztina, Baló György, és az összes baloldali sajtó. Van viszont egy baloldali sajtó Magyarországon, amire semmi szüksége nincs az országnak, mert az minden, de nem magyar.

Üdvözlettel,   Sass Márton.