Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. szeptember 30., csütörtök

6.580 - Iványi Sándor: Szokatlan kéréssel fordulok hozzád, mert nagy tragédia ért.

From: Czeglédi János

Date: 2010. szeptember 30.
Subject: Kérés
To: jozsef@kutasi.eu

 
Kedves testvérem a Krisztus Jézusban!

Szokatlan kéréssel fordulok hozzád, mert nagy tragédia ért.

Elvesztettem a családomat, mert a nejem nem szeret már, és elköltözött tőlem. Ő 26 én 41 vagyok, ő hitetlen, én hívő vagyok. A fiam 1,5, a lányom 4,5 éves.  5 évig éltünk házasságban, és boldogok is voltunk, amíg a szüleim itt laktak velünk...és volt állásom is.

Szüleim elköltözése után kezdtek szétmenni a dolgok, rám hárult a háztartás nagy része, és a gyermek nevelés is, mert a nejem tanult évekig. Isten igéje őt nem érintette meg, bár a lányunkat megkereszteltük. Én az utolsó percig bíztam, hogy nem megy el a nejem, de csak elment a szüleihez, akik alkoholisták. Féltem a kicsinyeimet, mert rossz körülmények között élnek.

Bűntudatom is van, mert nem volt állásom sokáig, és ezért is ment el a párom. Arra kérlek, adj nekem életmódbeli-hitbeli tanácsokat, hogyan dolgozzam fel ezt a tragédiát?

Sokat elővesz a sírás, a zokogás, és ma is voltam a Szent Anna templomban, és sírtam Krisztus és Mária előtt-kérve őket, segítsenek a nejem szívébe szeretetet plántálni irántam.

Nem tudom a munkámat sem rendesen végezni, mert kimerült vagyok. van egy lőállásom, és mellette vállalkozóként MLM üzletemet építem fel.

Boldogabb lennék- ha legalább a gyerekeimet visszakapnám.
Hogyan lehet ebből a helyzetből felgyógyulni??

Adjon az Isten  szebb  jövőt!

Iványi Sándor
Forever Living Product Hungary
Assistant supervisor
Debrecen
Hungary
+ 36 52 744 137
+ 36 20 457 0743