Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. december 26., vasárnap

7.624 Torma Zsuzsa: Ugyanakkor azt érzem az élet szépségei lemaradtak a lapról!

Torma Zsuzsa: Ugyanakkor azt érzem az élet szépségei lemaradtak a lapról

Kutasi József: Még mindig keresem, de eredmény nincs. Az élet csak csalódás!

Von: alohim .
Gesendet: kedd, 2010. április 20. 13:53
An: Kutasi József
Betreff: 169 - MAGYAR HAZÁM - Pannónia földje > Magyar nyelv!

 

Kedves Kutasi József, Jóska Bácsi!

Kérem engedje meg, hogy én is így szólítsam meg!
 Mély tisztelettel köszönöm meg a személyesen nekem címzett levelét .Már korábban megkaptam ezt a csatolmányt más forrásból, de akkor még nem nyitottam meg. Az Ön levele késztetett arra, hogy elolvassam.

Nagyon sok levelet kapok, arról mi történik itt a hazánkban, pontosan azért hogy több dolgot lássak, érezzek egyszerre, egy időbe.
Minden levelet időhiány miatt nem tudok átolvasni, inkább csak átfutok rajtuk, ráérzékelek van e dolgom a levélben közöltekkel.

A levélben megragadott a Politikai Hírfutár banner,  ezen keresztül jutottam el az Ön Családi életéhez, életútjához mely megragadott, s érdeklődéssel olvastam írásait, s néztem a képeket, sok-sok régi emléket.  Egy élet munkássága rajzolódik ki a lapon,  hűen dokumentálva az
időbeli történéseket, az élet megpróbáltatásait. Ugyanakkor azt érzem az élet szépségei lemaradtak a lapról.
Múlnak a napok, és többször eszembe jut Jóska bácsi, s ma is újra megnéztem a családi lapot, s ismét ugyanúgy megfogott a maga nemes egyszerűsége, tiszta értéke. Olvastam, hogy 2006-ban hazalátogatott. Szívesen találkoznék Önnel mikor legközelebb hazalátogat, és szeretettel megölelném. Addig is kérem tekintse úgy, mintha máris megtörtént volna.

Én valójában Lábatlani születésű, vagyok, ott van a családi otthonom,  munkáim miatt több éve Budapesten tartózkodom, itt élek, de nem ez az otthonom.
Sokszor távolra kerülünk igazi otthonunktól, hogy ott világítsunk ahol nagyobb szükség van ránk... Tartani kell fényünket, s megőrizni igazi értékeinket.

Én sem politizálok, s nem vagyok tagja egyetlen egy pártnak sem. Fontosnak tartom a Magyar Nép értékeinek, hagyományainak megőrzését. Vallom, haladnunk kell a fejlődés útján, s mindig, minden helyzetben meg kell maradnunk Magyarnak
. Köszönöm, hogy életével példát mutatva őrzője Magyarságunknak.

Tisztelettel és szeretettel

Torma Zsuzsa
Aerla Fénysugara