2015. április 4., szombat

20.154 - Üzenetet küldte vissza, mert a küldő limit... > Küldd korlátozása....> Útmutató a feladók tömeges e-mailek.....

Üzenetet küldte vissza, mert a küldő limit....

Ön Google Apps ügyfél? Akkor olvasd el itt többet küldési korlátját a Google Apps.
Mivel a Google folyamatosan dolgozik a spamok és a visszaélések megakadályozására, a fiók ideiglenesen kikapcsol, ha üzenetet küldeni több mint 500 címzetteket vagy ha küld egy nagy mennyiségű kézbesíthetetlen üzenetek. Ha van egy POP vagy IMAP kliens használata (pl. A Microsoft Outlook vagy Apple Mail), akkor küldjön egy üzenetet, hogy csak 100 címzetteknek is. Az Ön számlája általában be újra, 24 órán belül.
Ha rendszeresen kommunikálnak az azonos csoportba az emberek, akkor is van érdeklődés Google Groups .
Ha küldesz egy nagy mennyiségű kézbesíthetetlen üzenetek, érdemes megnézni az e-mail címüket. Fontos az is, hogy minden olyan személy, akiknek elküldi e-mailek, szeretné megkapni ezeket is.
További információk a legjobb gyakorlatok küldésére a nagy számú e-maileket a Gmail

Küldd korlátozása.....

Védelmi intézkedésként a mi rendszerek és fiókja e-mailek száma egy felhasználó küldhet, korlátozott Google Apps. Hogy vannak korlátai elküldött üzenetek száma naponta, és a címzettek számát üzenetenként. Ha bármelyik ezek a korlátozások elérte, a felhasználó küldhet 24 óráig több üzenet. Azonban továbbra is hozzá a számlájához és fogadhat e-maileket.
Ezek a korlátozások lehet változtatni, hogy megvédje Google infrastruktúrájának értesítés nélkül. A napi szállítási korlátozások vonatkoznak egy rugalmas 24 órás időszakon, és nem a merev alkalommal.
Nem lehet hozzáférni fiókjához? Google Apps rendszergazda meghatározhatja Admin Console, amelyek korlátozásokat Túllépte és mikor hozzáférést visszaáll a felhasználók listáját Google. Bizonyos esetekben a rendszergazdák állítani a Gmail kikapcsolását kézzel .
Az arány az átviteli korlátozások:
Korlátozás típusaLeírásKorlátozás
Üzenetek napontaNapi TX korlátozás *2000 (500 tesztelni számlák)
Automatikusan továbbított üzeneteketMás számláról automatikusan továbbított üzeneteket; nem tartalmazza a napi átviteli korlátozás10.000
E-mail Filter automatikus továbbításAccount szűrő automatikusan továbbítja az e-mailek20
Címzettek üzenetenkéntCímeket a Címzett, Másolatot kap és Titkos másolat egy e-mail *2000 (500 külső)
Címzettek üzenetenként ( keresztül küldött SMTP által POP - vagy IMAPfelhasználó)Címeket a Címzett, Másolatot kap és Titkos másolat egy e-mail *99
Összesen igénybe vevők száma napontaA címek számítanak külön-külön minden egyes elküldött e-mail üzenetek; 5 e-maileket küldtek 10 címeket számít 50 címzettek *10.000
Külső címzettek napontaE-mail címek kívül az elsődleges domain, beleértve domainaliasokon és másodlagos domain3000
Egyedi címzettek napontaMinden cím számít naponta egyszer; 5 e-maileket küldtek 10 címeket számít 10 egyedi kedvezményezett *3000 (2000 külsőleg, 500 külső tesztelni számlák)
* Egyaránt vonatkozik belső és külső címzettek
Használja az SMTP relay szolgáltatást? Ha a szervezet az SMTP relay szolgáltatás használható irányítja a kimenő leveleket a Google, más átviteli korlátozások vonatkoznak. További információk továbbítására vonatkozó korlátozások SMTP relay szolgáltatás
Ha egy számlája elérte átviteli korlát és zárolták, az általában 24 órát vesz igénybe, hogy újra e-mail küldhető. Ezt az időszakot követően, az átviteli korlátozások automatikusan visszaáll, és a felhasználó küldhet e-mailt újra.
Amikor számlák elismert, amelynek spam e-mailek megy ki, a küldő e-mail üzenetek véglegesen korlátozni. További információ a Spam és visszaélések
  • Az E-mail delegáló az átviteli korlátozások a delegáló személy is alkalmazni kell az üzeneteket küld.
  • Amikor a küldő e-mail egy másik címre , az átviteli korlátok, az eredeti számla alkalmazzák.
  • Elküldött üzeneteket az irodában értesítést Gmail (például: auto-re jegyzetet, üzenetet küldött keresztül továbbítási szabályok) tartalmazza az átviteli korlátozások az elsődleges fiók.
Ha azt szeretnénk, hogy küldjön egy csomó e-mailek, például egy marketing kampányt, az alábbi alternatívák hasznos lehet az Ön számára:
  • Küldjön e-mailt a több számla. Minden számlát küldhet e-maileket 2000 és 4000 részesülők (nem vonatkozik a tesztelőfiókok).
  • Terjesztheti körlevél két nap alatt. Küldjön egy e-mailt, például, eredetileg egy részét a vevő. Várjon 24 órát, majd küldje elküldeni más címzetteknek.
    Minden verziójában Google Apps, e-mail, maximum 500 külső címzetteknek küldött egyszerre.
  • Google Groups for Business : Küldés e-mail segítségével egy csoport cím számos e-mail címeket. A rendszergazdák használhatják, például a levelet minden felhasználó a saját szervezete által Google Groups összes felhasználó hozzáadása a tartomány egy e-mail listát . További információk a korlátozásokat Google Groups
  • Google Apps Marketplace: Letöltés kompatibilis alkalmazások lefelé (Marketplace megoldások által létrehozott külső fejlesztők széles közönség számára a Google nem nyújt támogatást az Marketplace Apps ..) megkeresése. Eredmények: "az e-mail marketing".
  • Google App Engine mail (fejlesztőknek): Növelje az e-mail korlátozások létrehozásával egyedi alkalmazás.
  • Ha van egy helyi e-mail szervert, akkor küld üzeneteket közvetlenül a címzettnek, megkerülve az átviteli korlátozások. Beágyazása a helyi szerver és a SPF rekordot hozzá, hogy az üzeneteket nem jelölt spam.
  • Ha e-mail címzettek azt jelezhetik bizonyos üzeneteket a spam, kérjük olvassa el iránymutatások és a legjobb gyakorlatok küldők tömeges e-mailek . Itt megtudhatja, hogyan lehet biztosítani, hogy valamennyi kedvezményezett járul hozzá, hogy e-maileket. Talán ez is célszerű ellenőrizni az e-mail beállítások rosszul routing szabályokat vagy szűrőket, hogy elküldi az ezt az üzenetet.
  • Útmutató a feladók tömeges e-mailek.....

    Ez a cikk tartalmazza a részletes információkat küldők tömeges e-mailek, hogy azt szeretném tudni, hogyan lehet a legjobban biztosítani, hogy e-mail érkezik a postaládájába a Gmail felhasználók. Gmail besorolja a beérkező e-maileket az alábbiak szerint:
    • Spam és nem spam: Spam tárolja az üzeneteket a spam mappába, míg az összes többi üzenet érkezik a postaládájába.
    • E-mail Kategóriák: A legtöbb felhasználó az alapértelmezett Beérkezett üzenetek Gmail, a bejövő üzeneteket, amelyek nem spam, osztályozza az egyik az alábbi kategóriákban: "Általános", "Social Networks", "reklám", "értesítések "és a" Fórum ". A kategória "General", "Social Networks" és a "reklám" alapértelmezés szerint engedélyezve vannak. Azonban Gmail felhasználók szabadon választhatnak, hogy csak néhányukat vagy sem akarja használni mind az öt kategóriában. A "General" tartalmaz személyes beszélgetéseket és üzeneteket a jelenleg le van tiltva kategória.
    Hogyan Gmail osztályozza üzenetek erősen függ a visszajelzést a felhasználóktól. Gmail felhasználók küldhetnek e-mailt bármikor levélszemét vagy távolítsa el ezt a védjegyet, és üzeneteket küldhet, amelyek nem minősülnek spam, mozgatni őket, hogy más lapok Inbox. Gmail megtanulja mindkét esetben a felhasználói döntések és illik az idő besorolása e-mailt, hogy a kedvezmények a felhasználó.
    A következő útmutatás segít a helyes felmérése besorolása e-mailjeit előre és ezáltal eleget tesz a vevő.

    Besorolás a postaládájába

    Kategóriák postaládájába 

    Spam Besorolás

    Hitelesítés és azonosítás 
    Előfizetői 
    Megszűnése Előfizetés 
    Formátum 
    Átvitel 
    Harmadik fél feladók 
    Affiliate marketing programok 

    Nem illő információt?

    Kategóriák postaládájába
    A kategóriák Gmail Beérkezett üzenetek segítségével a felhasználók nyomon követni hozzárendelésével minden bejövő üzenetet egy külön kategóriát, majd megjelenik a megfelelő táblázat.
    Gmail felhasználók megadhatják, hogy bizonyos üzenetek vagy e-mailek legyen a bizonyos feladók mindig rendelt ugyanabban a kategóriában. A kategória lehet engedélyezni vagy tiltani bármikor. Ha egy üzenet van kiválasztva, akkor átkerül a "General" fülön. Gmail tanul felhasználói döntések és alkalmazkodik az idők során a besorolására e-mailt, hogy a kedvezmények a felhasználó.
    Csak győződjön meg arról, hogy a Gmail üzenetek besorolása helyesen:
    • Különböző feladók címét az e-maileket a különböző típusú (például reklám, bejelentése tranzakciók, frissítéseket szociális hálózatok), és tartsa őket, ameddig csak lehet következetesen.
    • Kerülje a keverés különböző típusú tartalmak egyetlen e-mail egymást. Szövegírás egy e-mail, ami azt is jelezheti a tranzakció, például okozhat az e-mail besorolása reklám.
    Hitelesítés és azonosítás
    Annak érdekében, hogy a Gmail azonosítani tudja Önt, akkor ügyeljen a következőkre:
    • Küldésére használt tömeges e-mailek állandó IP-címet.
    • Mentsd érvényes reverse DNS adatokat az IP címeket, amelyekről küldjön e-mailt, és rámutatva, hogy a domain.
    • Alkalmazása minden elküldött tömeges e-mail ugyanazt a "From:" - címet a fejlécben.
    Azt is javasoljuk az alábbi:
    • Titkosítása üzenetek DKIM aláírása . Mi azonban csak hitelesíteni aláírások titkosított legalább 1024 bit.
    • Közzé SPF rekordot .
    • Hozzászólás DMARC irányelv .
      • További tanácsok IPv6

        • A származó IP-címet kell egy PTR rekordot, azaz a fordított DNS a küldő IP, melynek tartalmaznia kell az IP-címet, hogy határozza meg a normális DNS-lekérdezés, hogy a PTR rekord hostname. Ellenkező esetben, az e-mail spamként vagy esetleg elutasították.
        • A feladó domainjét kell felelnie a SPF vagy DKIM ellenőrzés. Ellenkező esetben előfordulhat, hogy e-mail üzenetek spamként.
        Előfizetői
        Minden felhasználó a terjesztési lista kell fogadnia, hogy üzeneteket fogadni tőled. Ezt kell tenni a következő módon:
        • Egy e-mail, amelyben felkérik, hogy feliratkozni a listára
        • Manuálisan aktiválja a jelölőnégyzetet a web formában vagy szoftver
        Azt is javasoljuk, hogy ellenőrizze, minden e-mail cím, mielőtt felveszi őket a levelezési listán.
        A következő gyűjtési módszereinek címet nem tekinthető "hozzájárulás", és ezért nem ajánlott:
        • Egy listát az e-mail címét, amely megvásárolta egy harmadik fél által
        • Normál regisztráció minden felhasználó ellenőrzésével egy doboz egy webes űrlapot, vagy egy szoftver, amellyel a felhasználó kifejezetten meg kell kilépjen e-mail üzenetek
        Megszűnése Előfizetés
        A felhasználók képesnek kell lennie arra, hogy leiratkozni a levelezési listán keresztül az alábbi módszerekkel:
        • A látható kapcsolatot a szervezetben az e-mail, amely továbbítja a felhasználók számára, hogy egy oldal, amelyen a leiratkozás megerősítik. Meg kell követelni, amellett, hogy a megerősítés a felhasználó semmilyen további lépést.
        • Által válaszul az e-mail kérelemmel megszűnése az előfizetői
        Mivel a felhasználók segítségével az e-mailek is iratkozni a Gmail, javasoljuk az alábbi megközelítést:
        • Kérdezd meg a fejléc "a listáról leiratkozás" kész, rámutatva, hogy egy e-mail cím vagy URL, hogy a felhasználó könnyen leiratkozni jövőbeni e-maileket magukat. Megjegyzés: Ez nem helyettesíti módszer felmondó előfizetést.
        Annak érdekében, hogy az üzenetek nem spamként jelölte, azt is javasoljuk a következő:
        • Jelentkezzen egy felhasználó automatikusan kikapcsol, amikor a címét többször is visszatért az e-mail.
        • Küldd el a rendszeres visszaigazoló üzeneteket a felhasználók számára.
        • Vegye egyes lista, ahol a felhasználók be vagyunk jelentkezve a megerősítés, és lehetővé teszik a felhasználók leiratkozni a listáról, ahol már nem érdekli.
        Lehetséges, hogy a felhasználók e-maileket egyéb számlák; Ezért javasoljuk, hogy a következő:
        • Legyen egyértelmű a e-mail címre a listán.
        • Van kínál módon iratkozni URL-en keresztül. Ez akkor lehet hasznos, ha a felelős személy a menedzsment a sokrétű alapján a "Válasz:" - címet nem lehet kitalálni, elálló előfizetést.
        Formátum
        • Minden üzenet kell a szabvány szerint RFC 5322 formázni. Ha használja HTML formázás is tartalmaznia kell a HTML szabványoknak felel meg.
        • Üzenetek kell egy érvényes terén "Message-ID" fejléc van.
        • A hírek kell jegyezni, hogy a tömeges e-mailek. Ehhez használja a fejléc "Elsőbbség: ömlesztett".
        • Megpróbálja elrejteni a tényleges üzenet küldőjének, vagy a tényleges nyitóoldal Internetes hivatkozás az üzenetben, vezethet hiba az átvitel.
        • A téma minden üzenet kell hivatkozni, tartalom és nem vezethet a felhasználó tévútra.
        • A hitelesítő használt tartományt küldeni "A" domain, meghatározott e-mail szövege: "A" domain, ami kell "választ" domain és a domain a feladót, hogy rendkívül szigorú Unicode biztonsági profilt iránymutatásokról nemzetközi domain nevek egyeznek.
        Átvitel
        Bár dolgozunk a Gmail-ben, majd előre, minden törvényes e-maileket, hogy a beérkezett levelek a felhasználó, akkor lehetséges, hogy egy legitim üzenetek spamként jelölte meg. Gmail nem tömeges e-mail küldő felet, hogy "fehér listára", és nem tudjuk garantálni, hogy az összes üzenetet jön át a spam szűrőt. A felhasználók lehetőséget kapnak arra, hogy küldje el nekünk visszajelzést üzeneteket sorolták a spam, így kapja meg az összes hír. Ez keresztül történik a "Nem spam", amely elérhető az összes üzenetet, hogy már megjelölve a spam szűrőn, mint spam. Vesszük a üzeneteit felhasználók komolyan és megoldani a problémákat annak érdekében, hogy az Ön számára maximálisan felhasználóbarát. Mindaddig, amíg a felhasználó nem érzi, hogy az üzenetek a spam, nincs probléma a szállítás történik.
        Két fontos tényező, amely hozzájárul normál körülmények között azt jelenti, hogy az üzenetek jutnak el a beérkezett levelek Gmail felhasználók:
        • A "From:" - cím benne van a partner lista a felhasználó.
        • A felhasználó rákattint a "Nem spam" értesíti a Gmail, hogy üzeneteket erről a címről van szükség.
        Ha elküldi mind promóciós e-mailek és e-maileket, hogy bizonyos tevékenységek a cég, azt javasoljuk, hogy külön e-maileket a lehető legvilágosabban. Most az alábbi lehetőségek közül:
        • Használjon külön e-mail címeket az egyes e-mail célra.
        • Küldje el az e-maileket céljától függően a különböző területeken és / vagy IP címeket.
        Ha követed ezeket a tippeket, akkor nagyobb a valószínűsége, hogy az e-mail érkezik a fontos tranzakciók a beérkezett levelek a felhasználók. A útmutató célja, hogy segítsen biztosítani a Gmail rendszer jó hírnevét annak érdekében, hogy az e-maileket mindig szállított a Gmail beérkezett levelek.
        Harmadik fél feladók
        Ha más emberek segítségével a szolgáltató küld e-maileket (z. B. ISP), te vagy a felelős, hogy figyelemmel kíséri a viselkedését a felhasználók és / vagy az ügyfelek.
        • Meg kell adnia a felhasználók és / vagy az ügyfelek egy e-mail címét, amelyre küldhet jelentéseket visszaélés ( missbrauch@ihrebeispielurl.de ).
        • Meg kell adnia a kapcsolatfelvételi adatokat a WHOIS rekord és abuse.net mindig naprakész legyen.
        • Meg kell állítani a valamennyi felhasználó tevékenységét és / vagy az ügyfelek, akik a szolgáltatás küldeni spam időben.
        Affiliate marketing programok
        Affiliate marketing programok fizesse harmadik feleknek, hogy a forgalmat a website. Sajnos, ezek a programok vonzó a hard-core spammerek, és ezért lehet, hogy inkább káros, mint hasznos. Figyelembe az alábbiakat:
        • Ha a márka társul Spam Marketing Partners, ez pedig hatással van az elküldött e-mailek és a többi partner.
        • Az Ön felelőssége, hogy figyelemmel kíséri a partnerek és értékesítsék őket, ha kéretlen levelek küldésére.
        Ha az üzeneteket a Gmail még mindig spamként, még akkor is betartja a vonatkozó irányelveknek, ha e-mail küldés, kérjük, olvassa el a hibaelhárítási javaslatokat .