2016. január 11., hétfő

20.841 - ​VOSZ Budapesti és Pest megyei Regionális Szervezete: ​Ez a föld eladó! A győztes licit után hogyan tovább?


​​
logo_bp.jpg

   Tisztelt Kutasi József !                 


Tájékoztató a Vállalkozói ADÓfórumról

Tájékoztatjuk, hogy a

​​
VOSZ Budapesti és Pest megyei Regionális Szervezete 2016. január 26-án rendezi meg az adó-és járulék jogszabályok változása! című VÁLLALKOZÓI ADÓFÓRUMOT.

Időpont: 2016. január 26. kedd 14:30 óra
Helyszín: Nomina 3P Oktatásszervező és Szolgáltató Zrt.

      1143 Budapest, Gizella út 36.             

Részletes tájékoztató és meghívó a későbbi hírlevelekben olvasható.

Konzultáció: Előzetes konzultációs kérdéseket a NAV szakemberei részére 2016. január 23-ig. tehetik fel Trombitás Krisztinél a titkarsag@vosz-kmrsz.hu e-mail címen, amiről a szakemberek  írásos választ adnak illetve a fontosabb kérdéseket személyesen megbeszélhetik a fórumon.

A rendezvény VOSZ, BKIK és a ZVSZ tagjainak díjmentes, de előzetes regisztrációhoz kötött.


 EU-pályázatok Fóruma -2016

Állítólag 2016-ban minden 2014-2020-as EU költségvetési ciklusra a hazai vállalkozásoknak megígért forrásokra kiírják a pályázatokat. 2016-ban már nem csak a vissza nem térítendőket, a visszatérítendőket is elindítják. Soha nem látott pályázati dömping várható a GINOP, a VEKOP, és a VP keretein belül. De jelentős pályázati forrásokban érdekeltek a vállalatok a TOP és a KEHOP témáiban is. Már Budapest és Pest megye vállalkozói is figyelhetnek, s rövidesen készen áll az EU-s forrásokhoz kapcsolódó, jelentős pénzügyi eszközök által megtámogatott vállalkozásfinanszírozási rendszer is.

Jut mindenkinek! Figyeljünk és időben éljünk a növekedés, fejlesztés előnyös támogatási lehetőségeivel!

 A Fórumokon, mint minden évben, felkészült szakemberek a legfrissebb információkról adnak részletes tájékoztatást, a konzultációkon pedig minden személyes kérdésre válaszolnak.

2016-ban több ezer milliárdos pályázatinvázió!

Konferencia kkv-knak, agrárvállalkozásoknak, önkormányzatoknak

Időpont: 2016. január 28. (csütörtök) 10.00−16.00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. kerület, Krisztina körút 99.

Meghívó és program>>>        

AGRÁR−AKADÉMIA

​​
Ez a föld eladó!
A győztes licit után hogyan tovább?


időpont:2016. február 11.
helyszín:Budapest, Lurdy Konferencia - és Rendezvényközpont (Könyves Kálmán krt. 12-14.)
A kormány révén több mint 350 ezer hektár állami tulajdonú szántó, rét és legelő került kalapács alá országszerte. A komoly kérdések azonban még csak a földárverések után jönnek. Hogyan szerződjünk a Nemzeti Földalappal? Milyen jogosultságai lesznek a bérlőnek és a tulajdonosnak? Hogyan fog működni az automatikus tulajdonlást megakadályozni képes elővásárlási jog?  Mit jelent majd a gyakorlatban a haszonbérletbe adott földek bérleti díjának és a földhaszonbérleti szerződéseknek a felülvizsgálhatósága? Kik kaphatnak és milyen feltételekkel az MFB által meghirdetett 150 milliárd forintos keretösszegű kedvezményes földvásárlási hitelből? 

Meghívó és program>>>     


Exportpiaci trendek – 2016

A kkv-k slágerpiacai
időpont:2016. január 21.
helyszín:BCM Nagykereskedelmi Központ Konferenciaterem (XV. ker. Szentmihályi út 171. III. emelet)
Merre menjünk? Keletre, nyugatra, északra, délre? A világgazdaság lehetőségeit alapvetően meghatározó geopolitikai tényezők alaposan átírták a külkereskedők forgatókönyveit. Már nem csak az a kérdés, hogyan tudják a hazai vállalatok pótolni az orosz embargó miatti kieséseiket, hanem a háborúk, migráció és a nemzetek közötti ellentétek erősödése, számos piac elbizonytalanodása miatt is fájhat a fejük.

Hol lelhetünk biztonságos és biztos piacokra? Mit kell tennünk a külpiaci képességünk erősítése érdekében

​.​

A konferencia előadói, tapasztalt szakemberek, felelős vezetők adnak hasznos információkat a külpiaci jelenlét erősítését fontolgató cégek vezetőinek. Meghívó és program>>>      

Kedvezményes kommunikációs csomag ajánlatok a VOSZ KMRSZ Tagok részére

Éves kommunikációs csomagok a tagok egyedi igénye alapján

A TriVial Communications & Consulting csapatának tagjai a marketing, pr és kommunikáció, valamint a média különböző területeiről érkeztek.
Talán ennek is köszönhető, hogy a feladatokat körültekintően és az ügyfél fejével gondolkodva közelítjük meg. Korábbi rendezvényeink, study tourjaink, pr és kommunikációs ügynökségi, valamint kiadói tevékenységünk alapján ismerjük a megoldásokat és rendelkezésünkre áll az a naprakész újságírói kapcsolatrendszer, amely biztosítja a folyamatos jelenlétet a médiában. A produkciós feladatokat (gyártás/tartalom) is ellátjuk ügyfeleinknél saját szakemberekkel, valamint állandó alvállalkozókkal

Kedvezményes ajánlat>>>

TB változások, közbeszerzés- 2016.

Akár saját cég vezetőjeként, akár vállalati vagy önkormányzati alkalmazottként a Közbeszerzéssel, Társadalombiztosítási és Bérügyekkel kapcsolatos szabályozás ismerete manapság kikerülhetetlen terület.

Amennyiben az Önök szervezetében van olyan munkatárs, aki ezeken a területen végezi a munkáját, kérem engedje meg, hogy szíves figyelmébe ajánljam mellékletben csatolt 2 szakmai rendezvényünket.
• „Társadalombiztosítással kapcsolatos változások 2016" című szakmai konferencia – 2016.január 22.
(elsősorban munkaügyi vezetőknek, bérszámfejtőknek,  társadalombiztosítási ügyintézőknek ajánlunk).
• „Sikeres Közbeszerzés " Szakmai klub " 2016. májusáig 5 alkalom 
(Közbeszerzési szakemberek részére ajánljuk)

További információért forduljon hozzám bizalommal: Romhányi Andrea
+36 30 357 2139 ;

tanfolyam@nomina3p.hu

Látogasson el honlapunkra, ahol rendezvényünkre online is jelentkezhet, 
valamint megtekintheti további képzési ajánlatainkat is.
www.budapestitanfolyam.hu 
www.nomina3p.hu

Sikeres közbeszerzés>>>

Társadalombiztosítással kapcsolatos változások 2016 >>>

TB-bérügyintéző tanfolyam!!!

Szeretnél párhuzamosan, egy időben, akár két végzettséget szerezni? 2016. januárjától két új OKJ-s képzéssel bővül kínálatunk. Felkerült tanfolyamaink sorába a Társadalombiztosítási ügyintéző OKJ 51 344 02 és a Bérügyintéző OKJ 51 344 01 kombinált képzés. Oktatóink gyakorlati szakemberek, akik folyamatosan biztosítják az aktuális jogszabályokra épülő tananyagokat.
TB- és Bérügyintéző kombinált tanfolyam, kettő az egyben! (OKJ 5134401; OKJ 5134402)

 

1.       csoport/ hétköznapi

2.       csoport/ szombati

Tanfolyamkezdés

2016. január 20.

2016. február 20.

Tanfolyam befejezés

2016. szeptember 21.

2016. szeptember 10.

Oktatási napok

szerda 17.00-20.30

szombat 10.00-16.30

 

Helyszín

Nomina 3P Termelő, Kereskedelmi és Oktatási Zrt.

1143 Budapest, Gizella út 36.

 

Nomina 3P Termelő, Kereskedelmi és Oktatási Zrt.

1143 Budapest, Gizella út 36.

 

Képzési költség

110.000,- Ft

110.000,- Ft

Vizsgadíj

80.000,- Ft (a két képzés vizsgadíja)

80.000,- Ft (a két képzés vizsgadíj

   

JELENTKEZZ MOST 
2016. január 20-án induló Társadalombiztosítási ügyintéző és bérügyintéző kombinált tanfolyamunkra,  és alapozd meg a jövőd egy piacképes szakmával!

Karácsonyi akciónk keretében december 31-ig beiratkozó hallgatóink 5% kedvezményben részesülnek.

Szerezz piacképes, gyorsan használható szakmát, és dolgozz mielőbb az adott szakterületen!

Jelentkezz MOST, ne maradj le az indulásról!

ONLINE jelentkezés: www.budapestitanfolyam.hu

TB-bér szerdai képzési ismertető>>>

TB-bér szombati képzési ismertető>>>                                                                                                                

Szolár7 internetes folyóirat

Tájékoztató az elmúlt hét legfontosabb szolárpiacot érintő eseményeiről, fejlesztéseiről és a szövetség tevékenységéről>>>

A Szolár7 aktuális kiadványa(pdf.)>>>                               

Cafeteria és öngondoskodás − 2016
Robbanásszerű változás az igényekben és kínálatban
időpont:2016. január 14.

helyszín:BCM Nagykereskedelmi Központ Konferenciaterem (XV. ker. Szentmihályi út 171. III. emelet)
Milyen munkaadói, munkavállalói hozzáállások, érdekváltozások várhatóak 2016-ban? − tekintettel az adóváltozásokra, az értékes munkaerő-állomány fogyására, annak megtartására, a hazai nyugdíjrendszer  demográfiai trendek miatt várható távlati megroggyanására?

Nem csak az SZJA 1 %-os csökkenése miatt fordulnak a munkaadók a cafeteriajuttatásokban rejlő, elégedettséget növelő javadalmazási rendszer változtatásához. Már nem csak a költséghatékonyság vezérelheti őket, hanem az értékes munkaerő elvándorlása miatt a jó munkaerő megtartásáért folytatott egyre erősödő verseny is.

Program>>>


XXIII. Nemzetközi Energia és Innovációs Fórum

Energetikával és innovációkkal egyaránt foglalkozó rendezvényünk megkezdi 23. évadát, sőt, tartalmában és struktúrájában is alkalmazkodik korunk kihívásaihoz úgy, hogy nemzetközi presztízse is emelkedik.

Tisztelettel meghívjuk a XXIII. Nemzetközi Energia és Innovációs Fórumra, mely 2016. február 17-19. között kerül megrendezésre Visegrádon, a Hotel Visegrádban
a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Energiaipari Szakmai Osztálya és a
SUNWO Zrt. közös szervezésében.

A konferencia a hagyományoknak és a jelen kihívásainak is megfelelően a következő modulokból és témákból épül fel:

2016. február 17. (szerda)

Meghívó és program>>> 

50 milliós hitelkeret igényelhető az MKB Banknál

Az eddiginél is nagyobb keresletet generálhat a KAVOSZ által működtetett Széchenyi Kártya Program, hiszen az igényelhető hitelkeret nagysága az eddigi érték duplájára, 50 millió forintra emelkedett. Az MKB Bank az első fél évben több mint ezer hitelszerződést kötött a Széchenyi Kártya Program keretében, ennek eredményeképpen – 12,5 milliárdos portfóliójával – a második legnagyobb szereplő a programban részt vevő hitelintézetek között. A bank 2015-ben az elsők között teszi elérhetővé a magasabb összegű Széchenyi Kártya folyószámlahitelt, így akár 50 millió forinthoz is hozzá lehet jutni a kedvezményes, államilag támogatott hitelkonstrukció keretében.
Az átmeneti likviditási nehézségek áthidalására alkalmas konstrukcióhoz azok a vállalkozások folyamodhatnak, amelyek legalább egy teljes pénzügyi évet felölelő működést fel tudnak mutatni. Ugyanakkor a 25 millió forintot meghaladó hitelkeretre a legalább két lezárt pénzügyi évvel rendelkező kis- és középvállalkozások (kkv) pályázhatnak. A Széchenyi Kártya a hitelkártya funkcióit is magában hordozza: az ügyfél vásárolhat és rugalmasan kezelheti a kártyához tartozó keretet. Társkártya igényelhető hozzá, így a cég többi munkatársa számára is elérhetővé válik.
A hazai kkv-k finanszírozási lehetőségeinek javítására 2002-ben létrehozott Széchenyi Kártya program keretében tavaly szerződött hitelvolumen meghaladta a 132 milliárd forintot, az ügyfelek száma pedig a 16 ezret. A szegmensben az egyik legkiemelkedőbb részesedése az MKB Banknak van, amely azon három hitelintézet egyike, amelyek az indulás óta részt vesznek a programban.
Az MKB Banknál a legnagyobb az átlagos hitelkeret 2014-ben 11,6 millió forint volt kártyánként, szemben a 8 milliós szektorátlaggal. A folyószámlahitel plafonjának megemelésétől a bank piaci pozícióinak további erősödését várja.

Beruházási hitel már építésre is 2,5%-on

A Magyar Nemzeti Bank 2013. június 1-jén indította el a három pillérből álló Növekedési Hitelprogramját (NHP), a kis- és középvállalkozások (kkv) hitelezésének javítása, pénzügyi stabilitásuk megerősítése érdekében. Az indulás után három héttel csatlakozott az MNB programjához az MKB Bank, több hitelkonstrukciót is elindítva a program keretein belül, többek között a beruházási hitelt. Ez év júliusával az NHP-n belüli beruházási kölcsön hitelcélja az építéssel bővült.

A finanszírozás alapja a bank által elfogadott építési költségvetés. Azok a vállalkozások vehetik igénybe a konstrukciót, amelyek alaptevékenységüket közvetlenül vagy közvetve szolgáló épületet vagy építményt akarnak létesíteni. A finanszírozási forma akár tízéves időtartamra is rendelkezésükre áll.

Piaci alapon nyújtott hitel esetén 25 millió forintig készültségi szint alapján finanszírozzuk ügyfeleinket. Az NHP keretein belül a készültségi fok mellett számlák benyújtása is szükséges.

További információkért kérjük keresse kollégáinkat személyesen a 1056 Budapest, V.ker. Váci u.38 szám alatti fiókunkban, vagy telefonon/emailben:

Pályi István, KV tanácsadó  +36 30 341 8137palyi.istvan@mkb.hu
Nagyné Kardos Edit, KV tanácsadó +36 30 491 5787/

​ ​
​​
nagyne.kardosedit@mkb.hu

A pihenés új dimenziója - felnőttbarát hotel Ráckevén
A gyerekmentes pihenés a szülőknek is jár!

      dunarelax.png2015.  szeptember 1.- től Duna Relax Hotel néven várja vendégeit sokak kedvenc szállodája a Kék Duna Wellness Hotel

Több mint, egy évtizeden keresztül élvezhették törzsvendégeink és új látogatóink a wellnessezés frissítő, pihentető élményét az egyik első magyar wellness szállodában Ráckevén. 

 Szolgáltatásainkat tovább fejlesztve, csodásan megújult belső wellness részleggel, változatos csomagajánlatokkal, új néven, de a régi vendégszeretettel várjuk ifjú és örökifjú vendégeinket, akik kettesben, varázslatos nyugalomban szeretnék élvezni a wellness pihenés nyújtotta harmóniát.

A névváltás része annak a megújulásnak, melynek keretében a gyermekmentes pihenés ritka lehetőségével szeretnénk megajándékozni vendégeinket.
     


 Zöldtech hirlevél * 2016. 01. 06. 

Megújuló energiaforrásokról mindenkinek

KamaraOnline

A KamaraOnline gazdasági hírportál legfontosabb célja, hogy a hazai vállalkozások számára releváns információkkal szolgáljon. Ott vagyunk a fontos kamarai rendezvényeken, követjük az adózással és a pályázatokkal kapcsolatos híreket, szakértők bevonásával igyekszünk kiutat mutatni a jogi útvesztőkből és hangot adunk a véleményünknek is.
Kamarai hírek>>>
                                                       


Széchenyi Kártya regisztráció

Tájékoztatjuk, hogy a Vállalkozók és Munkáltatók Országos  Szövetségének  területi Információs  és  Szolgáltató  irodájában  lehetőség van a Széchenyi Kártya program  termékeinek igénylésére.
Az irodában előzetes telefoni megbeszélés, információnyújtás után fogadjuk a Vállalkozások ügyvezetőjét/képviselőjét.
 
                                                                         

Elérhetőségek:
   telefon:  414-0660; telefax:  414-0661
   e-mail:   

v.agi@szkvoszbp.t-online.hu
   cím:      1158 Budapest, Késmárk u. 7/b.                                       

 Iroda vezető: Varga Ágnes