Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. november 9., kedd

6.972 - Torma Zsuzsa: Bejelentkezett a Magyar Nemzet Angyala is, elmondta, hogy ismételtem EGY-ségbe kell kapcsolni a Magyarságot

From: Torma Zsuzsa
Date: 2010. november 8.
Subject: Hírek elvonulásom okáról, a Fesztiválról, és a Magyarországi Vizek feltisztításáról
To: aadel77@freemail.hu

Sziasztok MIndenkinek!

Hosszú pihenés után ismét itt vagyok. Nagyok sok megpróbáltatást éltem át az elmúlt hónapokban. Magam kértem szünetet az Égiektől míg a Földi dolgaim rendeződnek.

Múltak a hetek, hónapok, aztán arra döbbentem, hogy ismét dolgozom. Elsősorban a körülettem zajló folyamatokra koncentráltam, hogy lekötöttségeim feloldódjanak.

Közben azért kaptam le infókat, melyek személyesek voltak, illetve az elkövetkezendő munkáimra vonatkoztak. Aztán megkezdték az újbóli felcsatlakoztatásomat.Jöttek, s folyamatosan jönnek az infók, sokat majd együtt fogunk kibontani a nagy munkák előtt.

Bejelentkezett  a Magyar Nemzet Angyala is, elmondta, hogy ismételtem EGY-ségbe kell kapcsolni a Magyarságot, mert erőink széthullottak, nem töltötték be küldetésüket.

Szeptember hóban leérkeztek Földi síkra a Nemzet Angyalai is, minden ország Nemzet Angyala már itt van Földünkön. Továbbá felszólítottak más Nemzet Fénytestvéreivel való társ teremtési kapcsolódásra. Hamarosan ezeket az infókat gépi rögzítés után nyilvánossá teszem.

Köszönöm minden  fénytársamnak az értem való aggódást, köszönöm hogy tartottátok bennem a hitet nehéz óráimban, köszönöm mindennemű  segítségeteket.

Íme itt vagyok, s folytatjuk munkánkat.

A Fesztiválról:

Jelenleg nem érhető el a felvétel az ESOGURU tv oldalán. Írtam nekik a hibáról remélem hamar megoldódik, s újra lehet nézni a felvételt.

Nagyon csodálatos volt. Hajnalban keltem érte, de megérte.

Bízom benne, hogy kijavítják a hibát, s elérhető lesz a felvétel.

Nézzetek fel többször is az oldalakra, a levelek kiküldésekor még néztem a japán felvételeket ismételten:

http://www.onepeacelive.com/index.html

Most ez sem jön be valamilyen oknál fogva, pedig nagyon fontos lenne az energiák kiáradása miatt.

Don Alajendró Nomád Farkassal a Tüzet lehorgonyoztuk Dobogókőn a Földünk szívcsakrájába. Lehorgonyoztuk Dalai Láma látogatásakor a Tibeti energiákat is.

Kristályrendszerünkben, az Atlantiszi  Generátorba a Földet bekötöttük 2010.03.20.-án.

A Tüzet mint elemet (Maya-és Tibeti energiákat)  várhatóan 2011.03.20.-án kötjük be a második kulcsos nyitáshoz. (+ még egy további energetikai rezgést melyről még nem beszélhetünk.)

 A Generátor nyitása 3 kulcsos, a harmadik kulcsot várhatóan 2012.évben nyitja meg egy külföldi Fénytestvérünk, ezt már nem az én vezetésemmel nyitjuk meg. (mostani állapot szerinti infó)

Be kell még kötni a Víz elemet. 

Hervay Tamás kezdeményezése:

Kérem, támogassa kezdeményezésünket, miszerint a Magyarországi vizeket szeretnénk imádságos, „meditatív”, módszerrel „tisztábbá” tenni.


E kezdeményezés, dr. Emoto Masaru, ma már az ENSZ támogatását is élvező, kutatásai nyomán született.


„Elindítanék egy szertartás sorozatot, minden nagyobb folyónk s tavunk, valamint víztározónk mellett, melyre mindenkit, aki ezzel egyetért, szeretettel várok.

Az alkalmat dr. Emoto Masaru ittjárta adta. Ő csak néhány nagy víznél, pl. Bajkál tó, volt a csoportjával.

Mi egyelőre itt, de remélem, majd az egész Kárpát-hazában, minden nagyobb vizünket "felélesztenénk". És természetesen magyar módon, mert nyelvünk sokkal alkalmasabb a kozmikus, isteni működésrendben együtt lenni, mint bármely más nyelv.

Ennek nyitó alkalma december 21-én, kedden délelőtt 10 órától, a Duna partján, valahol a Margit-szigeten lenne. Mert szent időben a legjobb elkezdeni, s éppen fordulatkor, mikor megszületik a Fény! Az időpontot úgy választottuk a kb. 1 órás alkalomnak, hogy akik egyebütt tűzgyújtásban érdekeltek e napon, mindkettőn részt vehessenek. Tehát 9,30-tól gyülekezünk a Margitszigeten, stílszerűen a Palatinus strandfürdő előtt. a továbbiakat ott részletezem.

Jelentkezéseket, akár a szervezéshez, akár csak a részvételre, a nemeshervay@gmail.com címre kérem küldeni.

Szeretettel Zsuzsa

Aerla Fénysugara