Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2016. július 14., csütörtök

21.233 - ​Szalay Róbert: ​A 80. szülinapodon megérdemled, hogy hosszú életet, boldogságot, erőt és egészséget, kívánjak,....

Feladó: id. Szalay Róbert
Dátum: 2016. július 14. 9:59
Tárgy: U.C./ 1. Kutasi József Antal írja: 2016. július 26 -án kedden, 80 éves leszek!
Címzett: Kutasi József Antal <kutasijozsef1956@gmail.com>

Kedves Harcostársam!

Az elmúlt években számtalan alkalommal kerestelek e-mailban, levélben és egyszer személyesen is.
Nagy nehezen megtaláltam lakásodat, de nem voltál otthon.
Egy csomó anyagot, egyik könyvemet is a postaládába tettem, de semmi visszajelzést nem kaptam.
Úgy gondoltam ezután. hogy személyem nem kívánatos számodra és nem zavartalak többé.

Azonban
​​
a 80. szülinapodon megérdemled, hogy hosszú életet, boldogságot, erőt és egészséget, kívánjak, hogy még sokáig folytathasd önzetlen, felvilágosító ténykedésedet.
​​

Munkád megkönnyítésére javaslom, hogy az Interneten keresd meg  szittyakürt honlap -ot. itt Nagyon sok érdekes anyagot találsz a forradalom 60. évfordulójával kapcsolatban, hogy 27 éve miként és kik hamisítják a forradalom történetét, azt bizonygatva, hogy a XX. század legnagyobb antikommunista és szovjetellenes forradalmát azok a kőkemény kommunisták készítették elő voltak a vezetői, hősei és lettek a mártírjai, akik 1945 után megteremtették azt a kommunista rettegés birodalmát, ami ellen 1956-ban szinte az egész nemzet egy emberként kelt fel.

Jó olvasást, további sikeres munkát és Boldog születésnapot kívánok:
                                                      
                                        
​​
Szalay Róbert

​Kutasi József Antal válasza:

Kedves Szalay Róbert Urr!

Csak előzetes időpont egyeztetéssel vagyok elérhető!
Találkozás: hol, mikor, miért?  
Az anyagokat megkaptam! Köszönöm szépenNem tudtam felhasználni, mert nagyon hosszúak voltak.
Rövidebb formában - ahogy szokás -, a KUTASI JÓZSEF ANTAL - POLITIKAI HÍRFUTÁR oldalára, felteszem. 

Írtad: "Munkád megkönnyítésére javaslom, hogy az Interneten keresd meg  szittyakürt honlap -ot."

Válaszom: Én nem keresek sehol semmit! 
                   Napi 150 - 200 E-mail levelet kapok, amiből - pár megfelelő -,  anyagokat kiválasztók, és csak azokat teszem fel a világhálóra!

Szívből köszönöm a 80-dik születésnapomra küldött jókívánságot!

Sok szerettetettel,
Jóska