Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. március 13., szombat

4.929 - CyberPress-Budapest: ...ilyen magyartalan, rossz helyesírásra jobban kell ügyelni/...

Von: cyberpress-bp
Gesendet: csütörtök, 2010. március 11. 17:34
An: Kutasi József
Betreff: magyar helyesírás

Tisztelt Kutasi Úr!
Olvasva a Politikai Hírfutár híreit, közleményeit - felhívom a figyelmét arra, hogy a (P.H. közleményeiben olvasott)
falu többesszáma a magyar nyelvben nem faluk, hanem falvak...
Mivel Ön, ismereteim szerint, tagja a Független Újságírók Szövetségének, az ilyen magyartalan, rossz helyesírásra jobban kell ügyelni (még akkor is, ha az illető külföldön él!)
Üdvözlettel:  Monori Mária, hírszerkesztő
                    CyberPress-Budapest

Tisztelt Monori Mária hírszerkesztő Asszony!

Köszönöm sorait és a tanulmányos felvilágosítást!

1.    Én Kutasi József, 73 éves, nem vagyok tagja a Független Újságírók Szövetségének.
2.    „Háttérben, családon belül dolgozok! Független vagyok! Engem senki nem támogat és nem ad egy darab vasat sem. Azt a kis pénzt abból a kevés nyugdíjból vesszem el, ami erre a feladatra szükséges. Ez így jó, mert senkihez nem  kötöm magamat. Mindig igazságos, becsületes, semleges és önálló voltam, vagyok és maradok. Kormányi, állami, politikai, egyházi, önkormányzati, alapítványi, társulati, vagy civil szervezeteknek, tagja nem vagyok és nem is szimpatizálok velük.  Nem tartozok a médiához, internet figyelőkhöz, rendőrséghez,  ügynökökhöz, titkos szolgálatokhoz, kémekhez, besúgókhoz, vagy fizetett spiclikhez.”
3.    Az a külföldön élő illető, én vagyok, és 1956 – óta, itt Németországban élek.
4.    Akik a Kutasi József – Politikai Hírfutárt látogatják, ismernek engem, és megbocsájtanak a helyesírási hibákért. Nagyon sok anyagot kapok az Anyaországból, és sajnos azokban az írásokban is egyszerű hibákat találálok, amit ahogy tudom, kijavítom de nem küldöm vissza. Az Ön levelében a „többesszáma” szót régen külön írtuk: „többes száma”.
5.    Nem vagyok költő, könyv és újság író. Önök sokkal jobban papira tudják írni gondolataikat, mind én. Írjanak, de igazságosan! Magyarországon és a világon élő, magyar testvéreimnek, és más nemzetiségűeknek, továbbítom az igazságos tájékoztatót arról, ami az Anyaországban történik!
6.    Kitüntetést a Münchenből nyújtott hazafias tevékenységemért kaptam.
7.    A Független Újságírók Szövetsége ,- 54 év után, - az első, és idáig az utolsó, akinek bátorsága volt, egy egyszerű 56-os  szabadságharcosnak, örömet szerezni.
8.    Engem a Magyarországon élő nyolc millió Honfitársam élete, sorsa, szegénysége érdekel, amit a továbbítok a Kutasi József – Politikai Hírfutáron.
9.    Az Önök bejegyzései is olvashatók a Kutasi József – Politikai Hírfutárban, de egyszer sem jutott volna eszükben, hogy intenzíven tájékozódjanak, ki lehet az a Kutasi József.
10.  Én nem félek és van bátorságom, az életem minden szakaszát szabadon adni! – www.jozsef-kutasi.de  –
Bocsánat a fogalmazási hibákért,

Kutasi József / Jóska bácsi / Jóska