Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. december 27., hétfő

7.625 - A KUTASI JÓZSEF - POLITIKAI HÍRFUTÁR FELADATA ÉS CÉLJA! > Eredményekben gazdag, szép új évet!

 

 

 

Útra kélt az erdő ezer fenyőfája, örömet szerezni szerte a világba.

Meghittség, boldogság, szeretet és béke,

legyen a családod örökös vendége!

Boldog Karácsonyt!

 

Eredményekben gazdag, szép új évet!

 


Tájékoztató


A  KUTASI JÓZSEF - POLITIKAI HÍRFUTÁR FELADATA ÉS CÉLJA!


Ez az írás itt egy ismétlés, mert még mindig vannak, akik nem értik meg, – hanem akadályozzák - a tiszteletbeli munkámat!


Magyarországon és a világon élő, magyar testvéreimnek, és más nemzetiségűeknek, továbbítom az igazságos tájékoztatót arról, ami az Anyaországban történik! A külföld nem segít – csak Magyarországról a vagyont viszik el -  , így nekünk magyaroknak kell saját erőnkből, a radikális rendszer váltást, tovább fojtatni.


Nagyon sok anyagi kérés érkezik. Nem tudok segíteni! A kérő leveleket sem hozom nyilvánosságra, mert akkor még több érkezne. Nem az a célom! A fő feladat, mennél előbb egy új, szebb, jobb, és szabad Magyarországot alkotni.


Senki sem kért arra, hogy ezt a fáradságos, idegfeszítő munkát végezzem, de csinálom a Magyarországon élő testvéreim javára, hogy legyen egy remény, és érezzék a változások jövetelét. Annak a két milliónak  nem kell, mert egy része a korrupciós pénzekből jól él.  


Nem vagyok költő, könyv és újság író. Önök sokkal jobban papira tudják írni gondolataikat, mind én. Írjanak, de igazságosan!. Írják meg a nyolc millió Honfitársaim életét, sorsát, szegénységét, … és így tovább.


Háttérben, családon belül dolgozok! Engem senki nem támogat és nem ad egy darab vasat sem. Azt a kis pénzt abból a kevés nyugdíjból vesszem el, ami erre a feladatra szükséges. Ez így jó, mert magamat senkihez nem kötöm.


Mindig igazságos, becsületes, független, semleges és önálló voltam, vagyok és maradok.

Kormányi, állami, politikai, egyházi, önkormányzati, alapítványi, társulati, vagy civil szervezeteknek, tagja nem vagyok és nem is szimpatizálok velük.  Nem tartozok a Médiához, internet figyelőkhöz, rendőrséghez, ügynökökhöz, titkos szolgálatokhoz, kémekhez, besúgókhoz, vagy fizetett spiclikhez.

Nyitott életet élek! Az "ÉLETEM ÚTJA" oldalán, minden írást szabadon adtam.

Megtekinthető a családi honlapunkon. > www.jozsef-kutasi.de


Magyaros tisztelettel és szeretettel,


Kutasi József - Jóska bácsi - Jóska