Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. január 2., vasárnap

7.762 - Urbán József > Józsi! Megtudtam mi fog veled történni!

From: József
Date: 2011. január 2.
Subject: Józsi! Megtudtam mi fog veled történni!
To: jozsef@kutasi.eu

Kedves Józsi!

Múlt héten volt a Szent Család ünnepi búcsúja Kantarostáson. 
Találkoztam ott egy titokzatos cigányasszonnyal.

Fizettem neki egy kisebb készpénz összeget,
hogy áldást hozzon gyönyörű fejedre a Romák erejével!

Józsi! Megvettem a szerencsédet az újévre!

Hallgasd meg, mit mondott rólad>>>

Fogadd áhítattal a 2011-es évre személyes romaáldását!

Nézd meg mit üzen Neked Csamangó Elulália>>>

Kívánom, hogy váljon valóra e csodálatos álomképp!

József

Ui.: Hallgasd szeretettel és a végén különösen figyelj!