Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. január 14., péntek

7.981 - Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10. – 2011. január 14.

Itt található (4,5 MB): http://hirfutar.kutasi.eu/polhirfut.pdf


A  KUTASI JÓZSEF OLDAL FELADATA ÉS CÉLJA!


Ez az írás itt egy ismétlés, mert még mindig vannak, akik nem értik meg, hanem akadályozzák a tiszteletbeli munkámat!


Magyarországon és a világon élő Nemzettestvéreimnek, és más nemzetiségűeknek, továbbítom az igazságos tájékoztatót arról, ami az Anyaországban történik! A külföld nem segít, csak az Anyaországból a vagyont viszik el, így nekünk magyaroknak kell saját erőnkből a radikális rendszerváltást tovább fojtatni.

Nagyon sok anyagi kérés érkezik. Nem tudok segíteni! A kérő leveleket sem hozom nyilvánoságra, mert akkor még több kérés érkezne. Nem az a célom! A fő feladat: Minél előbb egy új, szebb, jobb, és szabad Magyarországot alkotni.

Senki sem kért meg arra, hogy ezt a fáradságos, idegfeszítő munkát végezzem, de csinálom a Magyarországon élő Nemzettestvéreim javára, hogy legyen remény, és érezzék a változások jövetelét. Annak a két millió magyarnak nem kell, mert egy része a korrupciós pénzekből jól él.

Nem vagyok költő, könyv vagy újság író. Önök sokkal jobban tudják papírra írni gondolataikat, mint én. Írjanak, de igazságosan! Írják meg a nyolc millió Honfitársaim életét, sorsát, szegénységét, ... és így tovább.

Háttérben, családon belül dolgozok! Engem senki nem támogat és nem ad egy darab vasat sem. Azt a kis pénzt abból a kevés nyugdíjból veszem el, ami erre a feladatra szükséges. Ez így jó, mert senkihez nem kötöm magamat.

Mindig igazságos, becsületes, független, semleges és önálló voltam, vagyok és maradok.

Kormányi, állami, politikai, egyházi, önkormányzati, alapítványi, társulati, vagy civil szervezeteknek tagja nem vagyok és nem is szimpatizálok velük. Nem tartozok a médiához, internet figyelőkhez, rendőrséghez, ügynökökhez, titkos szolgálatokhoz, kémekhez, besúgókhoz, vagy fizetett spiclikhez. 
Nyílt életet élek! Az "ÉLETEM ÚTJA" oldalán minden írást szabadra adtam. 
Megtekinthető a családi honlapunkon.  > www.jozsef-kutasi.de <
Nem felelek a KUTASI JÓZSEF oldalán megjelenő írások, képek, valamint linkelt bejegyzések tartalmáért, ami nem az én álláspontomat képviseli. Azért csak a szerzők vállalják a felelősséget!