Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. április 30., péntek

5.675 - Dr. Laczóné Ágh Zsuzsanna: Amíg a média törvényt nem változtatják meg ez így is fog menni.

Von: Dr. Laczó József
Gesendet: vasárnap, 2010. április 25. 10:24
An: Kutasi József
Betreff:

 

Tisztelt Kutasi Úr!

Sajnálom, hogy így döntött, hiszen ez a lap továbbra is maradhatna a politikai változásokról az egyszerű emberek érthető módon való tájékoztatására és a polgári vélemények összegzésére. Nagyon sok ismerősömnek és ügyfelünknek küldtem tovább rendszeresen, a visszhang jó volt. Úgy éreztem ezzel én is segíthettem a tényleges rendszerváltás eredményességében. Amíg a közpénzen működtetett köztelevízió az emberek agymosásán fáradozik, mindenképpen kell egy olyan fórum, ahol az emberek az objektív valóságot olvashatják és a válaszukat egy hozzáértő ember véleményezi!!! Amíg a média törvényt nem változtatják meg ez így is fog menni. Remélem azért továbbra is levelezőpartnerek maradunk, és küldhetem a szép történeteimet. Jó volt egy szépen megszerkesztett, érthető honlapot olvasni.
Üdvözlettel: Dr. Laczóné Ágh Zsuzsanna