Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. december 8., szerda

7.263 -... /a magyar államtól a havi 50 ezer forintos nyugdíjat, amiből lehetetlenség megélnem

From: XY

Date: 2010. december 7.
Subject:
To: Kutasi József <jozsef@kutasi.eu>

Kedves Kutasi József Úr!

Súlyos influenzától elgyötörten én is teljesen egyedül, minden segítség nélkül tallózok itt a netten és próbálok az információáramlást
elősegíteni.

64 éves vagyok és 2 éve kiérdemeltem a magyar államtól a havi 50 ezer forintos nyugdíjat, amiből lehetetlenség megélnem. A kismamaként gyesen lévő pedagógus lányommal élek egy háztartásban és segítjük egymást és a két kicsi gyermek felnevelését... Sajnos, most a két kicsi is nagyon beteg volt és ezért az egész napomat sokszor kitölti a gondoskodás... és a két háztartás fenntartása.

Már mindkét fiamat kirúgták a munkahelyéről (közgazdász és gépészmérnök) valószínű, hogy miattam, mert nem vagyok hajlandó beletörődni abba a szörnyűségbe, hogy itt még mindig azokat szavazta vissza a hatalomba, akik életünk megrontói voltak évtizedeken keresztül.

Ha Önnek kellemetlenek a küldeményeim, akkor kihúzom a listámról... De nem tudom megígérni, hogy a továbbított üzeneteket megszerkesztve küldjem, mert arra, bizony nekem sincs sem időm sem energiám.

Tisztelettel