Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. május 9., hétfő

9.486 - Kutasi József Antal: Azt én, csak én választom ki, mit jelentetek meg a KUTASI JÓZSEF ANTAL oldalán.

Nyílt levél!

Kedves jó emberem, Vattay Szabolcs Úr!

Köszönöm sorait. Azt én, csak én választom ki, mit jelentetek meg a KUTASI JÓZSEF ANTAL oldalán. Erről régebbi időben leveleztünk már egymással, és utána hónapok óta, nem is tartottuk a kapcsolatot. Az Ön által reklamált olvasmány, még 2009. július 14. - én jelent meg (2.961). Ma 2011. május 9. - e van (9.486). Az írás szerzőjével kell foglalkozni, nem velem.

"2.961 - P. E.. Délvidék, Szabadka: Vattay Szabolcs elfelejtette azt, hogy Magyarország valóban a magyarok országa!

Von: P. E.

Gesendet: kedd, 2009. július 14. 11:54
An: Kutasi József
Betreff: 2.960 - Vattay Szabolcs: Amennyiben ezt nem tudja nekem garantálni, akkor kérem, szíveskedjen törölni a címlistájáról! Kutasi József írja: NEM TUDOM GARANTÁLNI!

 

Tisztelt Kutasi József Úr!
Bár elkerülte figyelmemet Vattay Szabolcs írása,  most, hogy alkalmam volt megismerkedni tartalmával, csatlakozom azokhoz, akik elmarasztalják őt írása miatt. Sőt, mondhatom, hogy számomra nemkívánatos a személyessége azon igaz nemzeti érzelmű emberekkel szemben, akik nyilvánvalóan jól látják azt a neoliberalista gőzhengert amely mögé az eddigi minden parlamenti párt oly hűen felsorakozott és úgy látszik, hogy Vattay Szabolcs is ezt tette."

 

"Háttérben, családon belül dolgozok! Engem senki nem támogat és nem ad egy darab vasat sem. Azt a kis pénzt abból a kevés nyugdíjból vesszem el, ami erre a feladatra szükséges. Ez így jó, mert senkihez nem kötöm magamat."


Figyelem!

Az írások, képek, valamint a linkelt oldalak tartalmukért, melyek nem az én álláspontomat képviselik, nem felelek. Azért csak a szerzők vállalják a felelősséget!
Achtung!
Für die Inhalte der Texte, Bilder sowie verlinkten Seiten, die nicht meinen Standpunkt widerspiegeln, bin ich nicht verantwortlich. Für diese übernehmen nur die Autoren die Verantwortung!

Magyaros tisztelettel és szeretettel,

Kutasi József Antal

---------- Forwarded message ----------
From: Vattay Szabolcs <vattay.szabolcs@chello.hu>
Date: 2011. május 9.
Subject: Nem értem, mit értettek félre!
To: !Kutasi József <jozsef@kutasi.eu>

Kedves Kutasi Jóska Bácsi!
 
Az alábbi linken található íráson nagyon elcsodálkoztam. Azt se tudom, miért írta az illető; mi az, amit félreértett! -- mert hogy valamit saját együgyűsége miatt értett félre, ebben halál biztos vagyok. Szerintem olyan bírálatot nincs értelme feltenni a nettre, amelynek nincsen semmilyen alapja, ami nincs megindokolva.
 
 
Én mindig azt vallottam, hogy a magyaroknak egységeseknek kellene lenniük. Ezért harcolok, ezért próbálom felnyitni írásaimmal a magyarok szemét, éljenek bárhol a világban!
 
Írásaimat eddig csak magyargyűlölők kritizálták, és igen kevés ilyen kritikát olvastam még ez idáig.
 
Üdvözlettel:
 
Vattay Szabolcs