Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. május 9., hétfő

9.490 - Vattay Szabolcs: Az Ön leveléből sértődöttséget vélek kiolvasni, de nem tudom miért.

From: Vattay Szabolcs

Date: 2011. május 9.
Subject: 9.486 - Kutasi József Antal: Azt én, csak én választom ki, mit jelentetek meg a KUTASI JÓZSEF ANTAL oldalán.
To: Kutasi József Antal <jozsef@kutasi.eu>


Kedves Jóska Bátyám!
 
Legnagyobb sajnálatomra nincs módom foglalkozni az írás szerzőjével, miután se neve, se elérhetősége nincs az illetőnek. Legalább is én nem találom!
 
Én a saját becsületes nevemet használom, mert semmi okom nincs kezdőbetűk mögé bújnom! Pedig olyan véleményeket fogalmazok meg nagyon gyakran, amiért jól meghurcolhat ez a diktatórikus hatalom is.
 
A korrektség azt hiszem megkívánná, hogy ezt a levelemet is, és az előbbit is, feltenné Ön a honlapjára, arra alkalmas, ill. odaillő helyen. Úgy érzem, nem túlzott elvárás, hogy alaptalan vádaskodásra reagálhasson az ember. De az sem lehet túlzott óhaj, hogy megismerjem a kiváltó okot, (írásomat) amit nyilvánvalóan félreérthetett az a délvidéki személy.
 
Azt se tudom, mit kifogásol az illető! Én nem haragszom senkire, aki jó szándékkal, konstruktívan bírál engem, hiszen ebből lehet a legtöbbet tanulni. A rosszindulatot, alaptalan vádaskodást azonban visszautasítom. Annál is inkább, mert ősidők óta a hallgatás beleegyezést jelent!
 
Az Ön leveléből sértődöttséget vélek kiolvasni, de nem tudom miért. Ha figyelmesen elolvassa az előző levelem, elsősorban nem Önnel foglalkoztam, hanem azzal, amit ebben a levelemben is kellő alapossággal megindokoltam. Nem vitatom a jogot, a szabadságot, amit Ön fenntart magának egy egy írás közlésével kapcsolatban! De a jogok mellett kötelezettségeknek is kell lenniük. Legyen már elismerve a szabadság az én részemről is, akinek az írását Ön felteszi a honlapjára! Legyen szabad kifogással élnem, ha valamit netán sérelmesnek tartok! Következésképpen: Engedje már meg nekem is a világ, hogy amikor valamit sérelmesnek tartok, arról ejthessek néhány szót!
 
Azt hiszem eddig tisztességes hangnemben vetettem fel mindent! Nem emlékszem arra, hogy bárkinek is azt mondtam volna pl., hogy mással foglalkozzon, ne velem!
 
Ezúton tájékoztatom Önt, hogy én sem kapok senkitől egyetlen fillért azért, amit hazám sorsának jobbítása érdekében naponta átlag nyolc órában teszek. Ahhoz, hogy tényekkel, ill. valós érvekkel támadhatatlan véleményeket formáljak, és ezeket kellő biztonsággal publikáljam is, ehhez nagyon sokat kell hozzá olvasnom! -- tehát gyakorta van úgy, hogy estére alig látok már, mert begyullad a szemem.
 
Én is nyugdíjas vagyok, és ez utóbbiakat egyáltalán nem panasznak szántam!
 
Baráti üdvözlettel:
 
Vattay Szabolcs