Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2012. április 15., vasárnap

14.530 - Nemzetiegység!

Feladó: Halász József
Dátum: 2012. április 15. 11:20
Tárgy: Ideiglenes címlista - Nem vettem részt a Keresztény Kulturális Akadémia „Keresztény országértékelő” rendezvényén
Címzett: jozsef@kutasi.eu



 Nemzetiegység Hírlevél

2012.
Szelek havának
14. napja

Honlap

Magyarországi népszavazás Európai népi kezdeményezés  Alulról építkezés  Letöltési változatok
 Facebooklevelezési címHonlap  Facebook, Levelezési címHonlap Honlap és fórum   Honlaphangos levél, doc, pdf


Hangos levél mellékletek

 

 A Szent Korona Értékrend Akadémia

Gyakorlati alkalmazás

Ősi civilizáció  - bevezetés (14:23)

Ősi civilizáció eszmei alap (8:40)

Ősi civilizáció jogi alap (15:23)

Ősi civilizáció gazdasági alap (13:52)

Mátrix elmélet alapértelmezései (12:32)

A természetellenes mátrix-elmélet (4:04)

A természetes mátrix-elmélet (3:06)



Mit

Szent Korona Értékrend Akadémia első fokozat munkaanyaga (hangos könyv)

Hogyan

Szent Korona Értékrend Akadémia második fokozat (gyakorlati alkalmazás)
munkaanyaga (hangos könyv)

 


Videók 

 

A Magyar Küldetés

Sajtótájékoztató a pártfüggetlen népszavazást kezdeményezésről

OVB megtagadta a népszavazást


 

A magyarság számára végső megoldást adó

Szent Korona Értékrend

akadémiai ismertetése:

Első Fokozat
(hangoskönyv)

Pataki Antal előadása Tatabánya, 2011. 10. 30. 1. rész2. rész 

 


Fogalomértelmezés:

 

EU (Európai Unió): a tagállamok jogi, politikai és gazdasági függetlenségi jogai gyakorlásának megszüntetésén, azok liberális-kapitalista érdekek kiszolgálására történő összevonásán (integrálásán) alapuló föderáció (szövetségi állam)
EK (Európai Konföderáció): jogilag, politikailag és gazdaságilag független tagállamok önkéntesen meghatározott gazdasági és politikai tevékenységeinek két- vagy többoldalú szerződésekben meghatározott összehangolása (koordinációja) 
Terrorizmus: Politikai és gazdasági hatalom megszerzése vagy megtartása érdekében kifejtett erőszak.

Rovatok:

Pataki Antal rovata

Bemutetkozás

Mit jelent az, hogy „nemzetben gondolkodni”?



Könyvek 


Magyar Biblia

Az új világtörténelmi korszak paradigmája a Szent Korona (jogszabálygyűjtemény)

Szent Korona Értékrend Akadémia első fokozat munkaanyaga

Szent Korona Értékrend Akadémia második fokozat (gyakorlati alkalmazás) munkaanyaga



Hatályos jogszabályok: 

Magyarország Alaptörvénye

Az Európai Unióról szóló szerződés és az Európai Unió működéséről szóló szerződés egységes szerkezetbe foglalt változata és az Európai Unió Alapjogi Chartája
(Lisszaboni Szerződés)
 

1982. évi 6. törvényerejű rendelet
a Nemzetközi Valuta Alap alapokmányának kihirdetéséről
 

 Az Észak-atlanti Szerződés Washington DC, 1949. április 4.

Az Európai Parlament és a Tanács 211/2011/EU rendelete (2011. február 16.) a polgári kezdeményezésről


Testvér honlapok:

Nemzeti egység honlap

Népszabazás az EU, IMF, NATO elhagyásáért

Népi kezdeményezés az EU átalakítására

FVSZ

Tisztelt Címzett!

Szíves elnézését kérem a zavarásért. Ön velem együtt az "Államfő jelölés" tárgyú levelezés címzettje. Véleményemet levelezőlistámra is felteszem. Ön nem szerepel címlistámon,de szeretném, ha elolvasná véleményemet, aminel előkészítője ez a levél, és folytatása még egy, amivel szeretném Önt is felkeresni.

Amennyiben azt szeretné, hogy hírlevél címlistámra felkerüljön, kérem, iratkozzon fel.

Ha nem szeretné elolvasni az államfő jelöléssel kapcsolatos, 15-i, "Vissza kell térni az ősi civilizációra" c. hírlevelemet sem, akkor - elnézést kérve ismét a zavarásért -, kérem, iratkozzon le, ide kattintva: Leiratkozás.

Azt a címlistát, amiről ezt a levelet kapta, 15-i írásom után törlöm.

Tisztelettel: dr. Halász József    

  

Mától kezdve hírleveleimet „hangos levél” formában is elkészítem. Az eddigi hírlevelek hangos változatát folyamatosan hozom nyilvánosságra. A Szent Korona Értékrend gyakorlati alkalmazását részletekben – a hírlevelekhez mellékelve, de önállóan is olvasható, hallgatható módon – dolgozom fel.

Nem vettem részt a Keresztény Kulturális Akadémia „Keresztény országértékelő” rendezvényén

 

Március 29-én – a "Gondolatcsere a diktatórikus és az ősi civilizáció közötti különbségről” c. hírlevelemre  válaszként meghívót küldött Pajor András atya a ma, április (Szelek hava) 14-én rendezett „Keresztény országértékelő” rendezvényre, aminek háziasszonya Kondor Katalin volt, Kukorelli István, Bogár László és Pajor András előadóként szereplésével, Budai Ilona közreműködése mellett.

 

A rendezvényre regisztráltam 30-án, a következő kérdések elküldésével:

 

Pajor András atyához:

 

1. Hogyan alkalmazza a Magyar Katolikus Egyház Árpád népe istenhitének megnevezésével kapcsolatban a Vatikáni Zsinat 1965. október 28-án kelt jegyzőkönyve záradékának alábbi mondatát:

„Következésképpen az Egyház - mint a Krisztusi Lélektől idegen valóságot - helytelenít minden fajra, színre, társadalmi helyzetre vagy vallásra vonatkozó megkülönböztetést és üldöztetést.”

 

2. Várható-e az Ószövetség Jézus tanításának alapjaként történő meghatározásában változás a II. Vatikáni zsinat kinyilatkoztatásról szóló DEI VERBUM kezdetű dogmatikus konstitúciója alapján?

 

3. (Az előzőhöz kapcsolódik) A Magyar Katolikus Egyháznak van-e állásfoglalása dr. Zakar András (Serédi Jusztinián és Mindszenty József személyi titkára) "A Sumér hitvilág és a Biblia" c. művéről, különösen a "Zárszó" 8 pontjáról.

 

Dr. Kukorelli Istvánhoz:

 

1. Van-e és ha igen, mi a különbség az Alkotmány és az Alaptörvény között?

 

2. Atörténelmi (kartális vagy írott) alkotmányt kizárólagosnak lehet-e tekinteni a jogfolytonosság szempontjából, vagy a történeti alkotmány is lehet a jogfolytonosság alapja, ugyanis ez utóbbi a civilizáció kritériumai szerint szabályozza a társadalmi együttélést, de megnevezésében nem „törvény”és nem a ma használt betűkészlettel jegyezték le.

 

3. (Az előzőhöz kapcsolódik) Az "alkotmányos jogfolytonosság" kronológiai, vagy tartalmi fogalom?

 

Dr. Bogár Lászlóhoz:

 

1. Van-e a politika közgazdasággal foglalkozó szakemberei között arra vonatkozó munkálkodás, hogy a válságot okozó samuelseni mátrix-elméletet (ahol a dinamikus elem a pénzbirodalom) az emberi társadalom érdekképviseletét (az államot) dinamikus elemként meghatározó természetes mátrix-elmélet vegye át?

 

2. Van-e a politikai közgazdasággal foglalkozó szakemberek között a pénz természetes fedezettel rendelkező értékközvetítő szerepének visszaállítására vonatkozó munkálkodás?

 

Ellentétben az internetes regisztráló oldalon szereplőekkel nem kaptam visszaigazolást. Kétszer írtam levelet Pajor atyának, kérve regisztrálásom és kérdéseim elfogadását, de kérésem mindkétszer válasz nélkül maradt.

 

Bizonyára technikai probléma adódott és Pajor atyához nem jutott el kérésem.

Vagy talán nem ez volt távolmarasztalásom oka?

 

Feltenni szándékolt kérdéseim lehet, hogy magyarázatot adnak távolmarasztalásom okára. 

 Szent Korona Értékrend Akadémia

második fokozat (gyakorlati alkalmazás) munkaanyaga

 

Miért

 

A diktatórikus birodalom erkölcsi bukásával kialakult gazdasági és társadalmi válság hatását – összehasonlítva szakterületenként a Szent Korona Értékrenddel – az I. fokozat „A globalizmust szolgáló Európai Unió alternatívája a Szent Korona értékrenden alapuló természetes rendszer (A Lisszaboni Szerződés összehasonlítása a Gondoskodó Magyarországgal)” c. második része tartalmazza.

Természetesen ez az az ok, ami nélkülözhetetlenné teszi a gondolkodási mód minta (paradigma) váltást.

 

Most azt kell egyértelművé tenni, hogy nem a zsidókereszténység által támogatott Szent Korona Tan ideológiai alapjára épülő megoldást kell választani, hanem ősi hagyományaink tiszta keresztény eszméjén alapuló Szent Korona Értékrendet.

Az eszmei paradigmaváltás szükségességének további bizonyítékait, és ennek hatását kell most átgondolnunk a szabályozásra (jogrendszerre és törvényhozásra), valamint a gazdaságra.

Vagyis annak kell mindenkiben egyértelműnek lennie, hogy a Szent Korona az Új világtörténelmi korszak paradigmája.

 

Az eszmei, a szabályozási (jogi) és a gazdasági rész szerves egységet alkot.

 

Miért - Jogi paradigmaváltás

 

Az I. fokozat Átadó Szere ide vonatkozó részének vázlata (Szent Korona Értékrend Akadémia első fokozat munkaanyaga – 312-334 oldal):

Bevezetés

 

Liberális-kapitalizmus

Szent Korona Értékrend

1. fejezet

Történelmi fejlődés eredménye

Örök és változtathatatlan

2. fejezet

Függetlenségvesztés

Örök szabadság

3. fejezet

A tőke szabad áramlása

A nemzeti vagyon önérték-növelése

4. fejezet

Az áru és a szolgáltatások szabad áramlása

Az önellátás alapja a nemzeti termék

5. fejezet

A szabad letelepedés

A nemzeti vagyon növelésének kötelezettsége

 

Összefoglalva:

A „nyugati civilizáció” liberális-kapitalista szabályozási rendszere a birodalmi érdeket szolgálja ki, ezért az állam és az emberek érdekeit alárendeli a birodalom anyagi érdekeinek.

A Szent Korona Értékrend a társadalmi együttélést szabályozza a jogrendszerben, az emberek és az őket képviselő állam érdekeinek mindent alárendelve, így a gazdaságot is.

A „nyugati civilizáció” a birodalom iránymutatását tekinti Alkotmánynak (Lisszaboni Szerződés) és ennek alárendelve készítik el a helytartóságok a saját irányelveiket tartalmazó Alaptörvényeket. Ezekből eredő részletes szabályozást (a végrehajtási utasításokat, amelyeket érdemtelenül neveznek törvénynek) a hatalom központi szervezetei végzik.

A Szent Korona Értékrend a Teremtő iránymutatását (az Alkotó Alkotásának – a Világmindenségnek – működtetésére vonatkozó akaratnyilvánítását) tekinti Alkotmánynak (a magyar szó kifejező értelmével azonosan), ami ebből eredően örök és változtathatatlan.

A mindenkori történelmi időszak fejlettségi foka határozza meg, hogy az iránymutatás milyen irányelveken keresztül érvényesül, vagyis mi az Alkotmányból eredő Alaptörvény.

Az irányelvek mindennapi életre történő alkalmazása egy döntési folyamat, amelyet a döntési helyzet indít el. Mivel a döntési helyzet ott keletkezik, ahol a mindennapi életet éljük, ennek a szabályozásnak a településeken kell történnie. Ez jelenti a szubszidiaritást, vagyis annak biztosítását, hogy a döntés hatásának helyén szülessen a döntés.

Két szabályozási területet kell különösen kiemelni, mint a jogi paradigmaváltás alapját: a választási és a hatalomgyakorlási rendszert.

 

1. A választási rendszer

(Nemzetgyűlési képviselők, Magyarországot nemzetközi szervezetekben képviselők, valamint Országgyűlési- és az Önkormányzati képviselők választásáról szóló 2. főtörvény)

Fő eltérések a „nyugati civilizáció” választási rendszerrel szemben:

a./ A választás formája: nyílt szavazás[1], ebből eredően a képviselők és elöljárók kötött megbízatást kapnak, akiket bizalomvesztés esetén a választók visszahívhatnak[2].

b./ Választási és választhatósági joggal csak a Szent Korona tagjai rendelkeznek[3]

c./ A választás a települési választócsoportokon (nem pártokon) keresztül történik. A választás módja egyéni vagy együttes (családi)[4].

d./ A megválasztott elöljáró vagy képviselő megbízatása haláláig, egészségi alkalmatlanságának megállapításáig, önkéntes lemondásáig vagy visszahívásáig tart[5].

 

2. Hatalomgyakorlási rendszer

(„Az államhatalom gyakorlásáról” szóló, 1. főtörvény)

a./ Az érdekérvényesítés alapja a közszabadság[6] (nem a pártrendszer)

b./ A hatalomgyakorlással megbízott személyek közvetlenül a választóknak tartoznak felelősséggel[7]

c./ Az irányítás és a vezetés kettős egységében épül fel a hatalomgyakorlás[8]

 

________________


 

Miért

Gondolatcsere a diktatórikus és az ősi civilizáció közötti különbségről

Jegyzetek

[1] 1. §

(1)   Az Alaptörvényben és az 1. főtörvényben meghatározott elöljárókat a jogosultak az ott leírt módon, egyszerű többségi egyidejű, nyílt szavazással választják.

(2)   A Szent Korona Önigazgatási rendszerének alapja a települések és a társadalmi csoportok érdekeit kifejező önkormányzatiság (szubszidiaritás), amely a társadalom legszentebb alapkövére, a családra épül.

(3)   A Szent Korona Önigazgatási rendszere szerint a hatalmat a Szent Korona minden tagja, választójogának érvényesítésével gyakorolja

a./    választással, ahol a hatalomgyakorlás irányítására és végrehajtására vonatkozó megbízást ad,

b./   népszavazással, ahol az államhatalom gyakorlásának egyes kérdéseivel kapcsolatban kinyilvánítja akaratát, és

c./    népi kezdeményezéssel, ahol a megbízott elöljáróságok és elöljárók érdekérvényesítő tevékenységét minősíti.

(4)   Magyarországon az államhatalmat irányító és végrehajtó elöljáróságok és elöljárók a Szent Korona tagok megbízása alapján, kettős egységben végzik tevékenységüket.

(5)   A Szent Korona választójoggal rendelkező tagjai hatalomgyakorlási jogukat

a./    irányító elöljáróságok és elöljárók vonatkozásában

-       a Nemzetgyűlésen,

-       a Nemzeti Tanácson

keresztül, illetve

-       népi kezdeményezési joguk gyakorlásával,

b./   végrehajtó elöljáróságok és elöljárók vonatkozásában

- népi kezdeményezési joguk gyakorlásával

is érvényesítik.


[2] 8. § Népi kezdeményezésre indított megbízatás-visszavonási eljárás

Amennyiben a kiválasztott elöljáró a képviseltek érdekeivel ellentétes tevékenységet folytat, a megbízatást adó választók népi kezdeményezéssel megbízatás-visszavonási eljárást indíthatnak a 12. § szerint. 


[3] 2. § A választás és választhatóság joga

(1)   Az Alaptörvény 76. §21 (1) bekezdése szerint Magyarországon a Szent Korona államalapító és államalkotó nemzeteinek tagjai rendelkeznek a közügyekben való részvétel jogával.

(2)   A Szent Koronát alkotó

a./    államalapító nemzet fogalmát az Alaptörvény 96. §-a22,

b./   államalkotó nemzet fogalmát az Alaptörvény 98. §-a23

határozza meg.

(Alaptörvény)

21 76. § A közügyekben való részvétel joga

(1)   A Szent Korona minden tagja részt vehet az országos és a helyi közügyek vitelében, továbbá az „Államhatalom gyakorlásról” szóló 1. főtörvény által meghatározottak szerint közhivatalt viselhet.

(2)   Magyarországon vendégjoggal élők, valamint Magyarországon „Az állam vezetéséről” szóló főtörvény szerint tartózkodó idegen állampolgárok nem vesznek részt a közügyek vitelében és nem viselhetnek az (1) bekezdésben meghatározott közhivatalt.

22 96. § Az államalapító magyarság

(1)   Magyarország felelősséget érez a határain kívül élő magyarok sorsáért, segíti jogaik és törvényes érdekeik védelmét, anyanyelvük, nemzeti kultúrájuk, vallásuk, valamint Magyarországgal való kapcsolatuk ápolását, ezek megvalósítása a nemzetközi kapcsolatokban az állam alapvető kötelezettsége.

(2)   A magyarság anyaországi, valamint politikai okból menekült (emigrált) Felsőházi képviselettel rendelkező részei:

a./    Magyarországi magyar

b./   Felvidéki magyar

c./    Kárpátaljai magyar

d./   Székelyföldi, erdélyi magyar

e./    Délvidéki magyar

f./    Kárpát-medencén kívül élő magyar

(3)   A magyar állampolgárok között nem lehet különbséget tenni az állampolgárság keletkezésének jogcíme alapján, és - ha „Az állam vezetéséről”, vagy „A büntetésről” szóló főtörvény másképpen nem rendelkezik - aszerint, hogy a magyar mellett van-e más állampolgárságuk.

(4)   Kettős vagy többes állampolgárságú

a./    Szent Korona tag csak akkor rendelkezik köztisztség-viselői (közte választási és választhatósági) jogával, ha

-       politikai okból hagyta el Magyarországot (emigrált) és

-       a többi állampolgárság szerinti fennálló választási és vála

 

 

Európai Unió vagy Magyarország

Nemzetiegység levelezőlista
Készíti: dr. Halász József (30/6163894, drhalaszjozsef45@gmail.com)