Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2012. április 22., vasárnap

14.650 - Batai Erika: Köszönjük a híreket Ausztráliából - éppen tegnap 2012. április 19.-én - este a Duna Televízió "Térkép" c.műsorában adták hírül a/...


feladó:  Batai Erika 
címzett:  "jozsef@kutasi.eu" <jozsef@kutasi.eu>
dátum:  2012. április 20. 10:04
tárgy:  köszönet a híradásért

2012/4/20 Batai Erika <bataie@mav.hu>

 

Kedves Kutasi Úr!

 

Köszönjük a híreket  Ausztráliából – éppen tegnap 2012. április 19.-én – este

a Duna Televízió „Térkép” c.műsorában adták hírül az ausztráliai magyar

kápolna felszentelését. Gratulálok az összefogáshoz – amely azért is kivételesen

szép esemény, mert sajnos ez a magyar nemzetnek nem igazán  sajátja.

Örömmel fedeztem fel a híradásban  édesanyám testvérének fiát, unokabátyámat Demeter Istvánt

a rendezvényen, aki a bográcsos ételt elkészítette, már nagyon régen láttam.

 

Kívánok Önöknek sok erőt, jó egészséget és kegyelemmel teljes együttléteket.


Üdvözlettel:

 

Batai Erika humánpartner
F MÁV ZRt. Humánerőforrás Igazgatóság Területi Humánpartner  Szervezet Debrecen
* 4024 Debrecen, Piac út 18. 1. em. 177.
' MÁV:+36(1)513-1349
bataie@mav.hu

 

 


Kedves Batai Erika!

Nagy megtiszteltetésnek vettem sorait! Köszönöm szépen. Sajnos az utolsó öt év alatt 20 lehet a száma azoknak akik ilyen dicsérő levelet küldtek. Több mind 10.000 E-mail címmel dolgozok a világhálón a mi magyar érdekünknek, és azt mind tiszteletbeli egyéni személy. 

A KUTASI JOZSEF ANTAL oldal idáigi látogatóinak száma 277.683 Facebook nélkül. Bejegyzések a mai napig 14.650! FACEBOOK olvasói hatalmas nagy, mind maga a VILÁGON az összes FACEBOOK rajongói 800 milliónál tart. 

Néha kapok egy - egy könyvet ajándékba (idáig 13 drb az 5 év alatt), és olyan kedves sorokat is, mind az Önné! Nem kenyereztetem le magamat, mert független vagyok.

Igaz magyaros szeretettel.

Kutasi József Antal