Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. május 1., péntek

2.430 - Bagó Andrásné sz. Zsigai Klára > Megszületett a jogerős végzés, miszerint Klárának most, május 12-én 7.30 órakor el kell hagynia egyetlen otthonát.

Von: Cserhátiné Horn Ilona
Gesendet: csütörtök, 2009. április 30. 18:51
An: antal@jozsef-kutasi.de
Betreff: Zsigai Klára ügye

 

Kedves Kutasi úr!!

 

Egy Magyar ügyében fordulok Önhöz segítségért, mert már nem nagyon lehet mást tenni, mint a nyilvánosság segítségét kérni.. Úgy tudom Ön is ismeri őt, Bagó Andrásné sz. Zsigai Klára honfitársunkról van szó, aki győri lakos.

 

Szeretném  abban kérni az Ön segítségét, hogy a nagy nyilvánosság elé tárjuk az ügyét, mert ha nem segítünk nagyon gyorsan, akkor Klárát a Győri Önkormányzat erőszakkal, -akár karhatalom igénybevételével- kilakoltatja az otthonából.

 

Röviden a helyzet:

 

Klárát ártatlanul fogják megfosztani bérlakásától, ahol gyermekkora óta él. Ő egy 57 éves egyedülálló jobbsorsra érdemes nő. 13 év óta teszik lehetetlenné az életét az önkényeskedő hivatalnokok, akiket a Magyar Nép fizet és tart el.

 

Valamikor kb. 40 évvel ezelőtt keletkezett a probléma, amikor is az akkori hivatal elkövetett egy adminisztrációs tévedést  Klára lakásával kapcsolatban.

A tanácsi bérlakást valahogyan szolgálatiként említette meg egy iratban, egy akkori hivatalnok hanyagsága végett, gondolom. A lakás önkormányzati bérlakás jelenleg, mindig az is volt, de az önkormányzat hamisított, javítgatott irattal próbálja bizonyítani ennek ellenkezőjét.

 

Sajnos jelenleg ez a helyzet Magyarországon, mint Ön is tudja. A Magyart mindenképpen ellehetetlenítik, erre minden lehetőséget megragadva. A bíráink nem mások, mint bűnöző cionista érdekeket képviselő ellenségeink, remélem van azért köztük kivétel is. Nem tudok ilyenekről. Én amit tudok megteszek érte

Kláráért,  így majdnem ismeretlenül is, -csak az Interneten olvastam a gondjáról, pár levelet váltottam vele- elküldtem a napokban az önkormányzati ingyenélőknek 1-1 levelet, melyben  megírtam azt is többek között, hogy a nyilvánosság elé tárom az ügyet. Ettől nagyon tartanak, úgy tudom.

Ha többet szeretne tudni az ügyről,, kérem tekintse meg Klára honlapját:

 

http://zsigai-klara.blogspot.com/search/label/Lak%C3%A1s%C3%BCgyem%20%20esem%C3%A9nyeir%C5%91l%20iratok

 

Klárának tartozása a lakásra nincs. 13 éve próbálja igazát elismertetni minden lehetséges módon és fórumon, de a bíróság minden alkalommal elutasította jogos panaszát, vele szemben következetesen a hivatal javára hozott döntéseket.

 

Megszületett a jogerős végzés, miszerint Klárának  most, május 12-én 7.30 órakor el kell hagynia egyetlen otthonát. Ezt megakadályozandó, én megpróbálok a lakása elé -a kilakoltatása időpontjára - sok Magyar Szívű embert odahívni, hogy együtt, csendes ellenállással akadályozzuk meg ezt a lelketlenségből, magyarellenességből,  igazságtalanságból született kilakoltatást.

 

Ezért kérem Önt, hogy oldalaira kitéve levelemet, segítsen az emberek tudtára hozni, hogy segíteniük kell, mert meg kell már végre állítani a magyar irtók tudatos ártását. Ideje már annak, hogy megmutassuk nekik ERŐNKET!!

 

Elküldött levelek: paternoszter@gyor-ph.hu

 

Tisztelt Páternoszter Piroska!! Népjóléti Osztály

 

Tudomásunkra jutott Zsigai Klára igazságtalanul, vagyis helyesebben nem egészen korrekt módon elbírált lakásügye, amely megnevezett Magyar Állampolgár kilakoltatásával végződne, ha engednénk. Kérem Önt, gondolja újra a döntését, döntésüket.

 

Az a tény, hogy jogerős bírósági végzés van a birtokukban, nem jelent a mai Magyarországon már semmit. Mindannyian tisztában vagyunk a jelenlegi  igazságszolgáltatást megcsúfolók munkálkodásával, ezért kérem, ha lehetséges, erre ne hivatkozzék soha többé ebben az ügyben. Zsigai Klára ügye, Magyarország ügye ma már, mert a nyilvánosság előtt zajlik, erről én magam gondoskodtam, gondoskodom.

 

Én teljes mértékben mellette állok és nem vagyok egyedül ezzel. Ezért kijelentem Önnek, ha Klára nem kap legalább utólagosan igazságos döntést az  ügyében, akkor megmutatom, megmutatjuk Önnek, Önöknek, hogy ő nincs egyedül saját Hazájában, mert ez itt Magyarország és a Magyarok  mellé állnak.

 

Kérem, ne kényszerítsenek erre a lépésre engem, én is szeretném a dolgot békében, becsületben és egyetértésben végre lerendezve látni, kilakoltatás nélkül természetesen. Tehát Zsigai Klára ügye a tegnapi naptól kezdve a nyilvánosság előtt zajlik. Szükségesnek látom Önnek  ezt másodszor is kihangsúlyozni azért,  hogy kellőképpen fel tudja mérni az ügy fontosságát. Egyben felhívom szíves figyelmét arra, hogy  Önt és munkatársait az a Nép fizeti és biztosítja Önöknek a munkát, amelynek "jólétével"  KÖTELESEK törődni.

 

Ha nem teszik ezt legjobb tehetségükkel, igazságos döntéseikkel alkalmasságukat bizonyítva, akkor Önöket ugyanezen Nép fogja leváltani, munkájuktól megfosztani és ítélkezni Önök felett érdemeik szerint!! Kérem ezt ne feledje és semmiképpen ne űzzön csúfot munkaköri kötelességeiből!!

 

Gyors válaszát várva üdvözlettel, aláírás

 

polgarmester@gyor-ph.hu

 

Tisztelt Polgármester úr!!

 

Tudomásunkra jutott Zsigai Klára igazságtalanul, vagyis helyesebben nem egészen korrekt módon elbírált lakásügye, amely megnevezett Magyar Állampolgár kilakoltatásával végződne, ha engednénk. Kérem Önt, gondolja újra a döntését, döntésüket.

 

Az a tény, hogy jogerős bírósági végzés van a birtokukban, nem jelent a mai Magyarországon már semmit. Mindannyian tisztában vagyunk a jelenlegi  igazságszolgáltatást megcsúfolók munkálkodásával, ezért kérem, ha lehetséges, erre ne hivatkozzék soha többé ebben az ügyben. Zsigai Klára ügye, Magyarország ügye ma már, mert a nyilvánosság előtt zajlik, erről én magam gondoskodtam, gondoskodom.

 

Én teljes mértékben mellette állok és nem vagyok egyedül ezzel. Ezért kijelentem Önnek, ha Klára nem kap legalább utólagosan igazságos döntést az  ügyében, akkor megmutatom, megmutatjuk Önnek, Önöknek, hogy ő nincs egyedül saját Hazájában, mert ez itt Magyarország és a Magyarok mellé állnak.

 

Kérem, ne kényszerítsenek erre a lépésre engem, én is szeretném a dolgot békében, becsületben és egyetértésben végre lerendezve látni, kilakoltatás nélkül természetesen.

Tehát Zsigai Klára ügye a tegnapi naptól kezdve a nyilvánosság előtt zajlik. Szükségesnek látom Önnek  ezt másodszor is kihangsúlyozni azért,  hogy kellőképpen fel tudja mérni az ügy fontosságát.

 

Gyors válaszát várva üdvözlettel, aláírás

 

az alább lévő címekre is ment levél:

jegyzo@gyor-ph.hu

nepjoleti_osztaly@gyor-ph.hu

somogyi.tivadar@gyor-ph.hu

Ezekre a  címekre tömegesen mehetnének tiltakozó levelek az olvasóktól

 

Tisztelt Kutasi Úr!!

 

Tudom, sok levelet ír, de kérem, hogy 1-2 sorban szíveskedjék engem  értesíteni arról, hogy teljesíti-e kérésemet, vagyis azt, hogy oldalaira kiteszi ezt a levelet.

Tisztelettel és köszönettel

Cserháti Csabáné, Horn Ilona Bp. (csillag41813)

 

Kedves Kutasi Úr!!

 

Tegnap küldött levelemből kifelejtettem Bagó Andrásné, Zsigai Klára lakáscímét közölni. Most pótolom, mert fontos ahhoz, hogy a leendő csendes ellenállás tagjai tudják, hogy hol kell gyülekezni, megakadályozni a tervezett kilakoltatást.

 

9025 Győr, Radnóti Miklós u.25. fsz. 1. Gyülekező időpontja: 2009. május 12. 7.3o-kor

 

Cserhátiné Horn Ilona

csillag41813

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------