Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. május 28., csütörtök

2.540 - Bene Gabor: Én is imádkoztam Jánosért és ha az ítélőszék elé kell állnia, akkor legalább egy igaz ember képviselheti az ügyünket...

Von: Bene Gabor
Gesendet: csütörtök, 2009. május 28. 09:23
An: Kutasi József
Betreff: 2.528 - IMALÁNC CAPP JANIÉRT: 2009. május 27. ESTE 10- KOR KÖZÖSEN , egyszerre, együtt, IMÁDKOZUNK ÉRTE !!!!!!

 

Kedves Barátom!!

 

Én is imádkoztam Jánosért és ha az ítélőszék elé kell állnia, akkor legalább egy igaz ember képviselheti az ügyünket, s a magyar fájdalmat a Jóisten előtt.Nemsokára indulok Csíksomlyóra és Baba Mária segítségét kérem majd a magyarság egységének és a történelmi államunk jogfolytonosságának helyre állítása érdekében.

A csatolmányokat olvasd el figyelmesen, mert csak a lényeget kellene a közösség elé tárni. Az első két csatolmányt a pártok ma kapják meg, mert tegnap adtam fel ajánlott levélként a pártvezetőknek és az esélyes képviselőknek.

 

Kíváncsi vagyok mindenkinek a véleményére!

 

Honfiúi szeretettel: Dr. Bene Gábor

 ----------------------------------------------------------------------------------------