Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. április 13., kedd

5.480 - Ádám Ferenc: Minella imája, JÉZUSATYÁNK-hoz !

Von: Ferenc Ádám

Gesendet: kedd, 2010. április 13. 21:49
An: Kutasi József
Betreff: Minella imája,JÉZUSATYÁNK-hoz .!

 

Ima Jézus Atyánkhoz!

 

Óh, én édes drága Jó Atyám!

Dicsértessék,,magasztaltassék,
 a TE szentséges SzentNeved , és a TE való lényed,mindörökkön örökké
.!!! ! !!!

Óh,én Mindenható Istenem,Drága Édes JÉZUSATYÁM-!

Szívemben alázattal és szeretettel fordulok hozzád, mindig és mindenkor.

Kérlek hallgasd meg az én szavaimat, melyet neked ,
mint az én
drága jó Atyámnak mondok.

Mutasd meg,hogy  hogyan kell téged szeretni,
hogyan érezhetlek  téged
drága jó Atyám oly közel magamhoz,
 mintha mi ketten egyek lennénk.

Kérlek add meg nekem a szeretet teljességét a szívemben,
       úgy hogy soha egy percre ki  ne húnyjon belőle,
       és ne tölthesse be  a 
sátán azt, az ő démoni erejével.

Vezess engem a nap folyamán és minden gondolatomnál . döntésemnél ,
adj   világosságot és bölcsességet nekem.

Adj szeretetet és megértést a szívembe,
hogy tudjak úgy segíteni a hozzám fordulókon,
 mint ahogy te is teszed azt ,nap mint nap ,minden gyermekeddel.

Segíts, hogy legyőzhessem magam, hogy miután elengedtem a saját akaratomat,
folytonosan csak a Te akaratodban lehessek.
Alázatos,engedelmes szeretetben  kérlek,
Áraszd reám a
TE szentséges Szent Akaratod,
     és  kérlek
Téged, add meg nékem ,


     hogy világosan lássam, felismerjem , és megérthessem,
     az Általad nekem rendelt feladatomat ,
és , hogy másokat is hozzá segíthessek az ő feladataikhoz.

Add, hogy a segítséged  által felismert feladatomnak minél jobban eleget tudjak tenni,

szeretetben, békességben, és a Veled való együttlétben.

Kérlek, hogy a te hatalmadnál fogva emelj fel engem Magadhoz,
          és én mint jó gyermeked,

igyekezni fogok, hogy meg is tartassak ott Általad.

Kérlek, szólj hozzám, bíráld meg, ítéld meg minden gondolatomat,
szándékomat és cselekedetemet,
hogy szellemem mind jobban megvilágosulva csak téged áhítozva ,
mind közelebb jusson hozzád a veled való egyesülésig.

 

Drága jó Atyám, te aki a tiszta Szeretet Vagy,
töltsd be az én földi életem és légy velem a halálom órájáig,
míg újból nem találkozhatom veled.

 

2010 o4.12   Minella