Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. április 16., péntek

5.535 - Klebelsberg Egyetem Klubja a Zeneakadémia megújulása!

Von: Eva Klebelsberg
Gesendet: , 16. April 2010 18:49
An: Kutasi József
Betreff: meghívók

a Klebelsberg Egyetem Klubja
a Magyar Tudományos Akadémia Klubjában

MEGHÍVJUK

2010 május 4-én 17 órára az Akadémiai Klubba (Bp. V. Roosevelt téri MTA székház fsz. balra)
a Zeneakadémia megújulása

Dr. Batta András rektor előadása
gróf Klebelsberg Éva bevezetőjével

A rendezvény díjmentes
KKA Klub 2010/5


© Klebelsberg Egyetem a Fenntartható Fejlődésért
Klebelsberg University for Sustainable Development
Alapítva: 2004-ben
Meghívja
A Fenntartható Fejlődésért Alapítvány Klubja összejövetelére
A Magyar Tudományos Akadémiára. Bp. V. Roosevelt tér 9, földszint 2010. május 4.-én 16 órára

Nemzetközi Bartók Béla Zongoraverseny Szegeden
előadó
Dr. Kerek Ferenc dékán
Bevezeti
gróf Klebelsberg Éva

Várjuk rendezvényünkre a Klub tagjait, barátait
Belépés díjtalan.
©
KE 2010-4