Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. december 4., szombat

7.202 - Torma Zsuzsa: Sokszor elég egy jó szó, egy kedves mosoly, egy apró kis simogatás, és a másik lelke megpihen szeretetedben.

Kedves Barátaim!

"Szerdán, 2010. december 15-én 7:10 - kor indulok a Keletiből és 14:30-kor vagyok Münchenbe."

Ez nem azt jelenti, hogy a vonatnál, síros zsebkendővel utánam integessetek, hanem azt hogy eddig vagyok az Anyaországba.

Itt dolgozok az Oktogonnál, Copy Fast Kft., 1065 Budapest, Aradi utca 2. I. emelet 24-es asztal. 00:00 - 24:00 - óráig van nyitva. Ezen időkben 6 - 10 órát a gépnél vagyok.

Sok - sok dolgok maradtak függőbe, amiről még beszélgetni kellene, mert az még a 2010- évre vonatkozik. Hiszen alig ismertelek meg Titeket, - a családom vár Münchenbe - , és már megint mennem kell, de 2011 tavaszán  jövök, és itt leszek köztetek, mert én is részt akarok venni a Magyar hazánk újulásának félépítésén.

A
sértegetések és a
nézeteltérések, jellemző nálam, mert az 54 távoli éveim, más emberi ösztönnel rendelkeznek, mind az én szeretett Honfitársaim. Akiket megsértettem, a Jó Isten segítségével bocsánatot kérek.

Van egy gyönyörű Vásárcsarnok a 4-es villamos végállomásánál a Fehérvári úton. (Október 23) Ott is tudunk találkozni, előzetes egyeztetéssel.

Igaz baráti szeretettel,

Jóska

 
mottó: Naponta egyszer cselekedj jót! Mindegy hogy emberrel, állattal,  növénnyel, vagy "élettelen" tárggyal  szemben teszed. Ne feledd, pénz nélkül is lehet. Sokszor elég egy jó szó, egy  kedves mosoly, egy apró kis simogatás, és a másik lelke megpihen szeretetedben.
http://www.aerla.hu/