Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. december 8., szerda

7.261 - Dabasi Tamás: Az ügyfelek megkeresése alapján kérjük a kivizsgálását az szándékos ingatlan szerzés, uzsora és egyéb pénzügyi csalás végett!

From: Dabasi Tamás

Date: 2010. december 8.
Subject: Azt mondja az OTP, hogy nem csaló és családgyilkos bank!
To: Kutasi József


Az ügyfelek megkeresése alapján kérjük a kivizsgálását az szándékos ingatlan szerzés, uzsora és egyéb pénzügyi csalás végett! 
BÁR AZ OTP nem tesz ilyet, Ők az angyalok.......... Az OTP nem tesz utcára egyetlen családot sem! Legalább is ezt állítja, csak ez a legnagyobb hazugság!
 Sajnos az már nagyobb baj, hogy ezt teljes nyugalommal teheti, mert a nyomozó hatóságok, sajnos a Pénzügyi Felügyelet, és a kormány se tesz ellenük büntető lépéseket!
 A média teljes egészében elhatárolódik, nem meri leírni az igazságot! 
Másik eset:
Tiszteletem!



Az előző hétvégei telefon beszélgetésünkre hivatkozva megküldöm az OTP-vel kötött kölcsönszerződésemhez tartozó dokumentumokat.
Ahogy kérte, röviden leírnám történetünket.
2008.februárjában döntöttem úgy, hogy hogy az OTP banktól veszem fel lakáskölcsönömet, mivel az Ő ajánlatuk tűnt a legkedvezőbbnek. 2008.áprilisában minden elintéződött, ezt követően jöttek a bonyodalmak. Már az első hónapban 10.000 ft-al nagyobb összeget próbáltak meg levonni a számlámról...3 hónapig telefonáltam, de semmi nem történt pozitív irányban.
Ami számomra meglepő volt, hogy kaptam a felszólító leveleket a tartozásomról (ami természetesen nem volt jogos). A számlámra az első hónaptól kezdve 5.000 ft-at többet tettem, mert gondoltam az 5 év fix fizetést követő árfolyam ingadozásra is... MINDEN FELBORULT!
Ismét írtam az OTP-nek levelet, semmi reakció...aztán PSZAF, és TV Ügyvédje - az Ő felkeresésükre kezdett valamit reagálni a bank.
Kiderült, hogy hibáztak! Amit ebből a hibából hajlandóak voltak megtéríteni, az a tévesen levont összeg!!
Ezt követően közölték, hogy fizethetem az eredeti összeget, de akkor a 60 hónap türelmi idő leteltével hatalmas hátralékom lesz.
A szerződésemet Ők lakáskasszához számolták ki ami nekem nincs, és nem is kértem!
És azóta itt tartunk!
Gyakorlatilag mást nem tudok mondani, csak ami a tény: azért vettem fel 5 millió hitelt lakás vásárlásra, mert a havi 25.000 ft kevesebb volt, mintha albérletet kellett volna fizetnem.
Más bankkal sem szerződtem le előtte, mert úgy gondoltam, hogy ha belefizetek egy lakásba 2 millió Ft-ot, felújítom további 1 millióból, akkor nem fizetek 20-25 évre magasabb összeget mint egy albérlet. Én így is kerestem ajánlatot, és azt fogadtam el.
(megjegyzés: az OTP bármit megtehet büntetlenül)
Most a harmadik ügy:

Tisztelt Fehér Kéményseprők!
Röviden szeretném megkérdezni, hogy az, hogy lehet, hogy a BANK ill. a BEHAJTÓ cég jelen esetben az OTP faktoring egy 13 milliós kölcsönből 1 év 5 hónap alatt közel 23 millió forintos tartozást csinált, úgy hogy fedezeti biztosítás is van a házon amit a szerződéskor az AIG bizt. kötöttem, ha esetleg valami oknál fogva nem tudok fizetni, erre közel egy-összegben 700 ezer forintot vettek el tőlem és amikor rákérdeztem, hogy ennyi idő elteltével miért nem kérték még az összeget( csak egy részét ) a biztosítótól azt mondták, hogy ehhez nekem már semmi közöm nincs, adjam el a házat amennyiért akarom mielőtt ők adják el, de ilyen összegért biztosan nem megy el ,jelenleg a házat 10 millióért árulom ez a mostani helyzetben talán egy reális összeg, mert a válság miatt többért biztosan nem lehet eladni.
MI LESZ A FENNMARADÓ TARTOZÁSSAL? HA KÉT ÉLETEM LENNE AKKOR SEM TUDNÁM MEGFIZETNI! ELVÉSZ A HÁZAM AMI EGYÉBKÉNT TÖBBET ÉR 10 MILLIÓNÁL ÉS MÉG A SOK ADÓSSÁG IS A NYAKAMON MARAD. 29 évi munkám ennyit ért!
Pest megyében Nagymaroson lakom és megmondom őszintén, hogy Önkormányzati lakás nincs.
Pedig legalább 30 olyan lakás és ház van ami hosszú hosszú évek óta üresen állnak a napról napra romlik az átlaguk a helyet, hogy az arra rászorultaknak ezt átadnák, mint bármelyik pesti kerületben, a feltétel, tegyék lakhatóvá gondozzák, 300-500 forintos négyzetméter áron fizetnek albérletet.Vidéken ez miért nincs!
80-90 ezer forintot akarnak elkérni, legalább 90-100 ezer forintos nettó jövedelem.
30 éve dolgozom a köz szférában ( egészségügyben ) nettóban ennyi idő után sem kapom meg a fent leírt összeget, majdhogynem a bruttóm ennyi.
AMERIKÁBA HA VALAKI NEM TUD FIZETNI CSŐDÖT JELENTVE ELTÖRLIK AZ ADÓSSÁGÁT IGAZ HOGY TÖBBET NEM KAP KÖLCSÖNT DE LEGALÁBB NINCS TARTOZÁSA! ÉS NYUGODTAM ÉLHET!
Üdvözlettel egy elkeseredett édesanya aki ma holnap az utcára kerül a gyermekével.

Megjegyzés: Mi Fehér Kéményseprők is ezt kérdezzük, de válasz nem kapunk több mint egy éve!
Sajnos a csaló bankokat senki nem vonja felelősségre, holott egyértelmű, hogy tisztességtelenül vette el az ügyfelei pénzét.
Fehér Kéményseprők