Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. december 17., péntek

7.388 - Jó pár nehéz évet, kell még a magyar népnek kibírni, de mégegyszer 54 - évet, már nem kell várni.


Közlemény!

A jó Isten segítségével, és az erőmmel, 2010. december 15-én, vissza érkeztem
Magyarországról a másik otthonomba, Münchenbe.

Hosszú ideig voltam az Anyaországban, és ahogy tudtam, megadtam a
segítséget, a magyar testvéreimnek.

KUTASI JÓZSEF > www.kutasi-jozsef.hirfutar.de.vu

Összes bejegyzések: 7.388 > 2007, 2008, 2009, 2010. december 17-ig.

Én mind aki a háttérben dolgozott, gondolom eredményes lesz a munkám, hiszen minden vérfolyás nélkül, sikerült a kormány és a rendszerváltás.

Jó pár nehéz évet, kell még a magyar népnek kibírni, de mégegyszer 54 - évet, már nem kell várni.

Magyaros tisztelettel és szeretettel,

Kutasi József