Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. május 8., vasárnap

9.473 - Már év eleje óta ritkábban nyitom ki és a mellékleteket nem nyitottam ki.

Feladó: Nevet és címet törültem

Dátum: 2011. május 8. 19:23
Tárgy: FFFFFFF - Akácos út.......... Énekel: Bokor Imre
Címzett: Kutasi József Antal <jozsef@kutasi.eu>


Kedves Jóska, vettem az üzeneted, de sajnos közölnöm kell, hogy a "Vadász" címem leépül folyamatosan, mert nem tudom túllépni az e-mailre fordítható pénzügyi keretemet. Már év eleje óta ritkábban nyitom ki és a mellékleteket nem nyitottam ki. Volt, hogy a kertemet túlléptem ez már komoly gondot okoz.

Jövő héten viszem a kocsimat műszaki vizsgára, ami komoly teher. Utána el kell döntenem, hogyan tovább, mert nem tudom elviselni már a folyamatos megszorításokat. A családomat nem akarom terhelni a gondjaimmal, mert mindenkinek napi gondjai vannak. Ez a mai helyzet, amit a kormány, a gazdasági helyzet errefelé produkál nem tartható tovább! Sajnálom, de ez van. Tudod, Tamási Áron idézet! Azért születtünk a világra, hogy valahol otthon legyünk benne. Úgy látszik nekem ez idáig nem sikerült.

Baráti Üdvözlettel