Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. november 22., vasárnap

3.953 - Szabó Adrien: A bölcsek mindig csak akkor beszélnek, ha arra szükség van. Én nem vagyok bölcs, még fiatal vagyok. Ön már akár lehetne is ...

Péntek, 2009. november 20.
szabó adrien <plimplim@citromail.hu>

 
Tisztelt Kutasi József Úr!
 
Hasznos információnak szánta a felsorolását?
 
Felsorolta a nemzeti zenekarokat?, Hurrááááá! Köszönjük, mostmár mi is tudjuk!
Tiszta rockzenész, akinek fogalma sincs, vagy csak nyomokban a magyar hagyományokról! Szégyen!!!
Minket, akik valóban nap mint nap az igazi, régi magyar értéket mentjük és tanítjuk, nem utolsó sorban műveljük is, minket meg sem említ?
Persze, hiszen gondolom, Ön sem tud elénekelni gömöri, vagy küküllőmenti, ne adj' Isten hadiki népdalt, kántát, csobányost, menyasszonybúcsúztatót, villőző éneket, vagy csak a saját szüléjének falujából egy kotyolót, ha volt...
És abból a Kárpát Hazában honos két- háromszáz névnapköszöntőből sem hiszem, hogy sokat tudna idézni... nem baj... de Maga ki meri jelenteni, hogy kik a nemzeti zenekarok. Erősítővel, a szólógitár és a dobszerkó nevezetű magyar népi hangszerekkel, no és persze, üvöltve, némelyikük még káromkodva is. Ön, és az Önnel egyetértők tényleg ezt gondolják a mi nemzeti zenénknek? Nemzeti zenekarainknak? Úgy érzik, ezzel a zenének titulált izével kell nevelni a gyerekeinket? A nagymama mondókái  és a ringatók, a játékdalok helyett?
De akkor miért nem jó a techno? És miért nem jó az idióta rajzfilm Vuk és a Magyar népmesék helyett?
 
KÖSZÖNÖM, NEM KÉREK TÖBB HÍRLEVELET ÖNTŐL!!! EZT UGYAN MÁR EGYSZER ÍRTAM, DE NEM VETTE KOMOLYAN!!!
Ha nem hajlandó figyelembe venni a kérésemet, a szolgáltatóhoz fordulok!
 
A bölcsek mindig csak akkor beszélnek, ha arra szükség van. Én nem vagyok bölcs, még fiatal vagyok. Ön már akár lehetne is ...

Sajnálattal: Sz.A.
-- Eredeti üzenet --
Másolat:
Elküldve: 2009.11.13  23:06
Téma: MINDENKINEK! > Az "igazságos" tartalmú magyar címek, a világ minden részében élo magyar Honfitársaimnak.
------------------------------------------------------------------------------------------------------