Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. április 11., vasárnap

5.434 - Zsuzsanna Katalin Schán: Hát ezért léptem vissza a Jobbik országgyűlési képviselőjelöltségi kinevezésemtől !

Von: Zsuzsanna Katalin Schán

Gesendet: vasárnap, 2010. április11. 16:38
An: antal@jozsef-kutasi.de
Betreff:
Hát ezért léptem vissza

 

Hát ezért léptem vissza a Jobbik országgyűlési képviselőjelöltségi kinevezésemtől ! Mert átláttam mindent, mi hogy működik Jobbik berkekben !! A saját bőrömön megtapasztalva ezt, ami ide le van írva ! Ez NEM kitaláció ! Sajnos, ez az IGAZSÁG !! Egyre több helyről kapok visszaigazolást arra vonatkozólag, amit megtapasztaltam saját magam ! De ahhoz, hogy átlássam a Jobbik ügyeit, olyan szinten kellett részt vennem a párt életében, mint országgyűlési képviselőjelölt, -- TRÉNINGEK sorozata megyei, - országos régióban, - fórumozások, stb .. , személyesen megismerve a párt elnökeit, alelnökeit, és minden fontos embereit megyei - országos szinten egyaránt .

 

Emberek megvezetéséhez NEM ADOM a nevem, és egy fél percet sem vagyok hajlandó tenni, -- bábuként pedig nem hagyom magam rángatni ! Ehhez már azért többet tudok, több ideje vagyok Nemzeti oldalakon tevékeny magyar ember ! Ezért mondom mindig, mindenhol ezt : HA A MAGYAR NEM FOGJA MEG EGYMÁS KEZÉT, -- ELVESZTÜNK !!!!!!!!!!!!

 

A pártok eddig sem, és ezután sem fogják megoldani a magyarság helyzetét ! CSAK A MAGYAR, HA ÖSSZEFOG, EGYSÉGES ERŐVEL !!!!!!!!!!!!!!! Nincs más választásunk !!! Ezt kellene megérteni már végre minden magyarnak !!!

 

A Magyarok Istene segítse, - óvja édes Hazánkat, - a sokat szenvedett magyar népet ! Isten Áldása legyen rajtunk, - magyarokon !!

Szeretettel Felétek :  ... Zsú.

 

 

Pozícióharcok a Jobbikban - Hajszálrepedések

A központi akarattal szembehelyezkedő jobbikosokat zártak ki több helyen a pártból. A Gyöngyösön, Miskolcon és Fehérgyarmaton eltanácsolt vagy elégedetlen tagok és szimpatizánsok egy része új színekben próbálkozik a választásokon. A párt a kampányban visszafogott retorikát írt elő a jelölteknek, nem szabad öncélúan zsidózni és cigányozni, és takarékra állították a Magyar Gárdát.
"A gárdista-egyenruhám a szekrényben pihen, soha többé nem veszem már föl. Vegyes emlékek fűznek hozzá abból a korszakomból, amikor bepalizott a Jobbik, és én hittem neki" - mondja Seres Tamás volt Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei gárdakapitány.

Tovább >  Érkezett egyéb írások >Folytatás