Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2013. május 21., kedd

16.977 - Radulovic Zsuzsanna: Előre is elnézést kérek, ha nem fog tetszeni, amit írok, de a valóság akkor is valóság marad.


Feladó: Zsuzsanna Radulovic
Dátum: 2013. május 21. 3:08
Tárgy: 16.885 - Jablonkay Lydia: Információk Magyarországról Németországba érkező munkavállalók részére
Címzett: jozsef@kutasi.eu

Kedves Kutasi Úr!
 
Köszönöm szépen az információkat.
Én 27 éve itt élek és pontosan tudom, mi zajlik Németországban.
Előre is elnézést kérek, ha nem fog tetszeni, amit írok, de a valóság akkor is valóság marad.
És nem értem, hogy itt élő magyarok miért tájékoztatják félre a hazai honfitársaikat (mint már annyiszor).
Méghogy Németországban a lakásbérlők jogai "erősek"!?
Pláne erősebbek, mint Magyarországon!?
Ez egyszerűen nevetséges.
 
Így néz ki egy nemkívánatos, kártékony bérlő kilakoltatása ma Magyarországon:
Szecsei Andrea: "De a jelenlegi törvény szerint nem is tehetnéd,mert még téged büntetnének meg.Ilyenkor a bírósághoz kell fordulni,és egy kiürítési pert kell kezdeményezni,ami nem vicc akár két évig is elhúzódhat.Addig az albérlő ha fizet,ha nem,ha szétveri a lakást,ha nem,ha van szerződésed ha nincs-védve van.Én sem akartam elhinni,de közvetlen tanúja voltam egy ilyen esetnek és akkor jobban utána néztem."
 
Németországban elég kétszer elmaradni a lakbérfizetéssel, vagy kétszer nem kitakarítani a lépcsőházat  ha soros valaki, máris az utcán van az ember. És tudjuk, hogy az itt mit jelent. Szó szerint azt, amit írtam: MÁRIS az itt máris jelent, az UTCA pedig utcát. Végrehajtó, azonnali gyorsított eljárásban, rendőri segédlettel.
 
Honfitársi üdvözlettel:
 
Radulovic Zsuzsanna