Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. november 2., hétfő

3.781 - Lakatos Miklós > Kecskeméti Magyarok Háza hírlevele > Sajnos csak kettőt kaptam. Egyiket -a fiamét- közreadom.

Von: karpathaza.hu
Gesendet: vasárnap, 2009. november 1. 17:07
An: antal@jozsef-kutasi.de
Betreff: Kecskeméti Magyarok Háza hírlevele

 

Kedves Kutasi József! Kedves Magyarok!

Azt reméltem, hogy utolsónak küldött linkemre vagy száz levelet kapok estig a kilencszáz feliratkozott levelezőtől. Sajnos csak kettőt kaptam.  Egyiket -a fiamét- közreadom.

 

Szia Apu !

Az a baj, hogy a \"Miért nem lettél dollármilliomos\" bemutatóban szereplő számítások hibásak:

1. 700 milliárd osztva 6,9 milliárddal, az 104 dollár (nem 104 millió dollár)

2. 26 milliárd osztva 60 millióval, az 433 euró (nem 433 millió euró)

Ellenőrzés nélkül ne küldj szét ilyen számításokat, mert téged hiteltelenítenek.

Puszkó Peti

 

Természetesen a matematikai feladvány 700:6,9=104 /ált.isk. negyedik osztály/ Miért küldtem szét?  Politikusaink sokszor dobálóznak milliárdokkal, amit az egyszerű halandó nem képes követni, mert nincs viszonyítási alapja. /Ezért sokszor be is csapnak minket/ A másik ok, sok-sok embert a 104 USD vagy a 433 EUR most is kisegítene! Remélem nem tettem magam hiteltelenné figyelmes olvasóim előtt.

 

Szeretettel

Lakatos Miklós

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------