Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. november 11., szerda

3.850 - Orbán Éva: Most, 14-én szombaton 9 órakor egyik meghívott vendége vagyok a műsornak,...

Von: Orbán Éva
Gesendet: kedd, 2009. november 10. 16:10
An: Kutasi József
Betreff:
Katolikus Rádió

 

Kedves Barátaim!

 

Kérlek, ne vegyétek szerénytelenségnek, hogy a Katolikus Rádió Őrárat műsorára ( Adásidő:  14-én, szombaton 9:00-kor
Ismétlés: kedden, vasárnap 20:00-kor; 3:00-kor) szeretném felhívni a figyelmeteket. Most, 14-én szombaton 9 órakor egyik meghívott vendége vagyok a m
űsornak, ahol lehetőségem adódott néhány kevésbé ismert 56-os történésre felhívni a figyelmet. Tanárok és diákok tudnák leginkább hasznosítani.

 

Előre is köszönöm a segítségeteket!

 

Szeretettel: Orbán Éva

-------------------------------------------------------------------------------------------------------