Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2012. július 6., péntek

15.177 - Simon Izabella: A helyzet az, hogy a Budapesti Corvinus Egyetem - ahol tanulunk - ma dobta vissza a szállásfoglalást

  • Kedves József! Talán furcsának tűnik a kérésem/kérdésem, de a segítségét szeretném kérni szállás ügyben. Én és egy barátnőm július 27-aug. 11-ig részt veszünk - mint doktori hallgatók - a Ljubljanai Egyetem egyik módszertani nyári kurzusán. A helyzet az, hogy a Budapesti Corvinus Egyetem - ahol tanulunk - ma dobta vissza a szállásfoglalást. Úgy volt, hogy fizetik, aztán valamiért mégsem, elég hülye helyzet állt elő, most nekünk kell szállást keresnünk. Küldtem már e-mail a Társadalomtudományi Tanszék melletti kollégiumba, hátha van még hely, de gondoltam megkérdezem Önt is, nem tudna-e esetleg olyan szálláslehetőségről, ami mondjuk napi 20 euró alatt van/fő? Úgy néz ki, hogy utólag - talán, talán - az egyetem visszautalja a pénzt, viszont ehhez számla kell, tehát ha esetleg tudna olyan lehetőséget, ami ezen az áron van nagyjából és számlát is kaphatunk, jelentkezne? Köszönöm: simon izabella


    A KUTASI JÓZSEF ANTAL oldal olvasói közül tud valaki segíteni?