Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2017. szeptember 7., csütörtök

22.432 - Magyar vagyok! 1936. július 26. - án Budapesten születtem.

 KUTASI JÓZSEF ANTAL oldal feladata és célja: Minél előbb egy új, szebb, jobb, és szabad Magyarországot alkotni.
Magyarországon és a világon élő Nemzet testvéreimnek, valamint más nemzetiségűeknek továbbítom az igaz tájékoztatót arról, 
ami az Anyaországban történik!  

Nagyon sok anyagi kérés érkezik. Nem tudok segíteni! A kérő leveleket sem hozom nyilvánosságra, mert akkor még több érkezne. 

Senki sem kért meg arra, hogy ezt a fáradságos, idegfeszítő munkát végezzem, de csinálom a Honfitársaim javára, hogy legyen remény és érezzék a boldogabb, jobb élet jövetelét.

Nem vagyok politikus, költő, könyv vagy újságíró. Önök sokkal jobban tudják gondolataikat papírra írni mint én. 
Kérném, írják meg a Magyarországon és a világon élő 15.000.000 (tizenötmillió) Honfitársaim - egy részének - életét, sorsát, gazdaságát, jólétét, szegénységét, és így tovább, de csak az igazat! 

Háttérben dolgozok! Szabad magyar állampolgár vagyok, nyílt életet élek! Mindig igaz, becsületes, független, semleges és önálló voltam, vagyok és maradok. Engem senki nem támogat és nem ad egy darab "vasat" sem. Azt a kis pénzt abból a kevés nyugdíjból veszem el, ami erre a feladatra szükséges. 

Kormányi, állami, politikai, egyházi, önkormányzati, alapítványi, társulati, vagy civil szervezeteknek tagja nem vagyok és nem is szimpatizálok velük. Nem tartozok a médiához, internet figyelőkhöz, rendőrséghez, ügynökökhőz, titkos szolgálatokhoz, kémekhez, besúgókhoz, fizetett vagy fizetetlen spiclikhez.

Ami a KUTASI JÓZSEF ANTAL oldalán megjelenik, azt csak én – Kutasi József Antal – választom ki és hozom nyilvánosságra.

Nem felelek a KUTASI JÓZSEF ANTAL oldalán megjelenő írások, képek, valamint linkelt oldalak tartalmáért, ami nem az én álláspontomat tükrözi. Azért csak a szerzők vállalják a felelősséget!

A bejegyzések kattintással, illetve okos telefon vagy tablót használata esetén, megérintéssel megnyithatók, és a forrás megadásával szabadon terjeszthetők.

Kutasi József Antal az egyedüli tulajdonos - minden támogatás nélkül -, mind tiszteletbeli alkalmazott!

Sajnos a munkám elismerése és a köszönet, vagy egy-egy ajándék könyv olyan kevés, ami szóra sem érdemes! 
Ez így jó, mert ezáltal senkihez sem kötöm magam, de tiszteletben elfogadom.

Szerkesztő: Kutasi József Antal (Piliscsaba-Klotildliget/Magyarország)




"Nemzeti újságírásért" kitüntetés, bronz fokozat
Független Újságírók Szövetsége, Budapest 2009

Inline-Bild 2


Jó egészséget és szép napot kívánok a
 22.531 (huszonketőezerötszázharmincegy) E-mail, és 5.000 (ötezer) Facebook ismerősömnek
, - és minden más olvasómnak -, a világ minden részén!

-- 
​​
​​
 ​Kutasi József Antal
​ 
>
 ​
H - 2081 Piliscsaba - Klotildliget, Munkácsy Mihály köz 3,​ Magyarország
​​
Vezetékes telefon: 0036  26  63 17 66  > Üzenet rögzítő > Név megadás!
 
Mobil telefon:  0036  70 589 98 83 > SMS küldés > Név 
 
megadás
 
 Erre a címre<
jozsef@kutasi.eu> 
k​
érem az anyagokat, üzeneteket, megivókat, tájékoztatókat, és a leveleket!
Google keresés < Ide kattintani! Facebook 
​​
< Ide kattintani!
 
http://kutasi.blogspot.com 
< Ide kattintani!
 

Ha a jövőben nem kíván tőlem több tájékoztató levelet kapni, kérem, 
írja meg a címemre, a törvény értelmében törlöm a levelező listámról!