Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2017. szeptember 12., kedd

22.449 - Kutasi József Antal írja: Szép napot kíván a 81 éves Jóska bácsi

KUTASI JÓZSEF ANTAL

1946 tól 1956 ig Leányváron (Magyarország) laktam és onnan, politikai okok miatt
elhagytam szeretett hazámat.
Magyarországon itt dolgoztam, mind okleveles mezőgazdász és állattenyésztő, brigádvezető és AGRONÓMUS pozícióban:
Kiscsévi Állami Gazdaság, Piliscsaba-Jászfalu, 1956 november 20-ig.

Németországba menekültem, és 1965 óta Münchenben éltem, de 2013 - tól Piliscsaba - Klotildligeten lakok, - mind állandó lakos -, egyedül véglegesen vissza költöztem Magyarországra - Budapesten születtem - , élni és meghalni, mert magyar vagyok.

Piliscsabai temetőbe kívánom eltemetésemet, ahol édesanyám és öcsém is megtalálható!

Szép napot kíván a 81 éves Jóska bácsi.

Kutasi József Antal fényképe

KUTASI JÓZSEF ANTAL fényképe.


Kutasi József Antal
​,​
 ​
H - 2081 Piliscsaba - Klotildliget, Munkácsy Mihály köz 3,​ Magyarország

​​
Vezetékes telefon: 0036  26  63 17 66  > Üzenet rögzítő > Név megadás!
Mobil telefon:   0036  70  589 98 83 > SMS küldés > Név 
 
megadás
 
 Erre a címre <
jozsef@kutasi.eu> Kérem az anyagokat,üzeneteket,megivókat,tájékoztatókat,és a személyes leveleket!