Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2017. szeptember 20., szerda

22.461 - Kérnék javaslatokat, ajánlatokat, hogy hogyan tudok egyszerre......

Kutasi József Antal írja:
Megjegyzem: Napi 24 órában kétszer 500 üzenet küldése mind "Címzett" lehetséges, - az is csak ritka esetbe -
de nem mind "Titkos másolat"!  
Sajnos "Titkos másolat" alatt a címekre nem küldhetem el az üzeneteket, 
mert mindig vissza küldik.
Ez máskor is és megint, most is megtörtént, amit "Titkos másolat"-nak küldtem: 
"22.460 - ​Nemzeti Hírhaló: Miért maradtak el a kampányfogásnak kitűnő igazi elszámoltatások? > ​2017 szeptember 18"
Már több fajta más lehetőségeket is kipróbáltam, de sajnos eredmény nélkül.
Csak egy példa, amit itt alul küldök, mert "Mail Delivery Subsystem" nem engedi meg a többi, 363 letiltott címek egyszerre való kimásolását és elküldését! 
22.460 - ​Nemzeti Hírhaló: Miért maradtak el a kampányfogásnak kitűnő igazi elszámoltatások? > ​2017 szeptember 18.

"Üzenet letiltva

A(z) ............@web.de e-mail-címre küldött üzenetét letiltották. További információért tekintse meg az alábbi technikai részleteket."
Megtekintettem, de nem értem!
Kérnék javaslatokat, (
​​
Erre a címre <
jozsef@kutasi.eu>) hogy hogyan tudok egyszerre, 22.531 (huszonketőezerötszázharmincegy) E-mail ismerőseim címére, - vagy talán több mind  ezer E-maill  címre külön külön - az anyagokat, üzeneteket, megivókat, tájékoztatókat, és a személyes E-mail leveleket elküldeni.

​​
 
​​