Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2017. szeptember 29., péntek

22.485 - ​Dr. Eva Mária Barki: ...​köszönetet mondani, akik az autóbalesetnem után érdeklődtek,...


Feladó:
​​
​​
Dr. Eva Maria Barki

Dátum: 2017. szeptember 29. 14:32
Tárgy: Köszönet
Címzett: 


Tisztelt Hölgyeim és Uraim! 

Kedves Magyar Barátaim!

 

Ezúton szeretnék mindenkinek

​​
köszönetet mondani, akik az autóbalesetnem után érdeklődtek, kifejezték jókívánságukat és imádkoztak értem. 

Több őrangyalom volt, mert  a szörnyű elgázolás ellenére „csak" a vállam törött el és a combom,

amin átment az autó kereke csodával határos módon nem törött el, hanem egy óriási hematóma miatt azt is operálni kellett.

A két műtét most hétfőn nagyon sikeresen megtörtént a bécsi Egyetemi Baleseti Klinikán, jól vagyok, az irodában vagyok és kezdek ismét dolgozni.

 

A több oldalról felmerült gyanúsításról azt kell mondanom, hogy eddig még nem tudtam betekinteni a rendőrségi aktába, úgyhogy nem is tudom ki volt a tettes és mit mondott a meghallgatáson.  

Minden előzetes gyanú felelőtlenség  lenne.

 

Nagyon örülök,hogy viszonylag jól jöttem ki és mindenkinek még egyszer nagyon köszönöm az együttérzést.

 

Szívélyes üdvözlettel

Éva Maria Barki


Dr. Eva Maria Barki

Rechtsanwalt

Landhausgasse 4

A-1010 Wien, Austria

 

Tel.       0043-1-535 39 80

             0043-1-535 06 78

Fax        0043-1-533 88 48

Mobil    0043-(0)664-122 14 23

e-mail:  barki@lawvie.at