Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. január 28., csütörtök

4.452 - Boros Zoltán: Itt vagyunk a célegyenesbe.

Von: zoltan712@monornet.hu
Gesendet: szerda, 2010. január 27. 21:43
An: 'Kutasi József'
Betreff:
Bóna Mária Ilona: Azt hiszem be fogom fejezni a levelezést, mert nem szeretnék belehalni a hiábavaló küzdelembe!

 

Tisztelt Kutasi úr.

 

Nagy tisztelője vagyok. A hírleveleit midig megnézem és nagyon jónak tartom őket. A weboldalt szintén kitesz magáért. Nekem 3 éve „nyílt" ki a szemem, az öszödi beszéd után.

Nem egyszerű felnyitni az emberek szemét, de nem lehetetlen. Megértem a fáradozását és a véleményét is tiszteletben tartom. Az emberek nagyon elfásultak. De !

Egyre többen vagyunk a nemzeti oldalon (lehet nem elegen még). Én is Jobbikos vagyok. De ezt sokan nem merik felvállalni. Egy ésszerű érvvel tudjuk csak megszólítani az embereket:

a szavazófülkébe az ember egyedül megy be és senki más.

Én is sokszor volt úgy hogy hagyom az egészet, de mindig valami visz.

Nem tudom mi de visz, most nem szabad abbahagyni.

 Itt vagyunk a célegyenesbe.

 

Tisztelettel : Boros Zoltán

                   Magyarország

                   Tápiószentámárton