Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. március 1., hétfő

4.791 - Nyomás alatt - avagy így működik a "demokjatikus" (ön)cenzúra > vitéz Siklósi András, költő, író, a Tárogató főszerkesztője, a Turul Szövetség elnöke.

Von: Siklósi András
Gesendet: hétfő, 2010. március 01. 09:23
An: Kutasi József
Betreff: Tanulságos történet

 

Kedves Jóska bátyám!

 

Személyes kapcsolódásán túl általános tanulságai is bőven akadnak a velem megesett abszurd történetnek.

Írtam hozzá egy bevezető összegzést, aztán közreadom az eset dokumentumait. Okulhat belőle a nemzeti oldal (is).

 

Baráti üdvözlettel Siklósi András

 

JÓZSAI TURUL EGYESÜLET

 

2010. március 20-án 16 órakor Debrecen-Józsa, Kiss- Erdő csárda.

 

Előadó: vitéz Siklósi András, költő, író, a Tárogató főszerkesztője, a Turul Szövetség elnöke.

 

Előadásának címe: „A pusztulástól a magyar újjászületésig”.

 

Az előadás után szegedi vendégünk kötetlen beszélgetés keretében válaszol a hallgatóság kérdéseire.

 

Ezen felül még Siklósi András versei és prózája címmel 2 költeményemet és a hosszabbik tanulmányomat tervezték közölni lapjukban (Turul Hangja), az előzetesen megküldött írásaim közül.

 

Siklósi András

(A HunHír.Hu munkatársa)

 

Nyomás alatt – avagy így működik a „demokjatikus” (ön)cenzúra

 

Egy kellemetlen, ugyanakkor tanulságos esetet szeretnék olvasóim elé tárni, konkrét bizonyítékokkal (dokumentumokkal) alátámasztva. Nem először fordul elő velem, hogy bizonyos „láthatatlan háttérerők” beleköpnek a levesembe.

Az előző kommunista rezsimben ezen nem is csodálkoztam túlzottan. Akkor minden hazai sajtótermékből szigorúan kigolyóztak, azaz több mint 10 éven át feketelistára kerültem. A gengszterváltás után 2-3 esztendeig publikálhattam néhány újságban és folyóiratban, ill. szólhattam olykor különböző rádiókban, televíziókban is. Aztán lassan megint bezárult előttem minden ajtó, s ha az internet nem volna, akkor teljes némaságra lennék kárhoztatva ma is. Számos esetben betiltották vagy megtorpedózták tervezett rendezvényeimet, előadásaimat, közszerepléseimet is. Mivel a hatalom berkeiből sem lekenyerezni, sem megfenyegetni nem tudnak, azaz tollamat és becsületemet soha semmilyen szekértábornak, csoport(osulás)nak nem adtam el; hanem kizárólag az egyetemes magyarság ügyeit és érdekeit igyekeztem szolgálni legjobb tudásom, legtisztább lelkiismeretem szerint, ezért mindig a lehető legalattomosabb módszerekkel és eszközökkel jártak el velem szemben.

Fölsorolni is komoly teljesítmény lenne, mennyi megaláztatást, kudarcot kellett elszenvednem a magyar igazságért és szabadságért folytatott sok évtizedes tántoríthatatlan küzdelmeim, valamint korlátokat nem tűrő

 

Tovább: Érkezett egyéb írások