Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. március 5., péntek

4.840 - Bayer Zsoca, egy ideig kedveltelek!

Von: Bene Gabor
Gesendet: csütörtök, 2010. március  04. 02:47
An: Kutasi József
Betreff:
Nyílt levél.

Nyílt levél.

Bayer Zsoca, egy ideig kedveltelek!

„Tévedni emberi dolog" mondta a sün, amikor lemászott a súrolókeféről.

ÉN IS FIDESZES szimpatizáns VOLTAM, hevesen védtem őket, mert a naivitás engem sem került el. Sokáig azt hittem csak arról van szó: ők képviselik a valódi realizmust. Felnéztem rájuk, hogy nem álmodoznak egy független, erősödő magyarságról, hanem kihozzák a legtöbbet a helyzetből. Aztán megtapasztaltam, hogy vannak országok - amelyek vezetői bátran szembe szállnak a pénzháttérhatalommal, de legalábbis alkudoznak velük és sokkal jobb érdekérvényesítők mint például Martonyi.

Később megtudtam, hogy a külügyminiszter szinte a legfőbb részvényes a Tesco áruházakat működtető hazai cégben, s éppen olyan gátlástalanul besöpri a profitot, mint ahogy belépett egykor az MSZMP-be. Most éppen kisöpörte a Tesco az összes magyar árút és meghirdették, hogy Szlovákiából rendelnek, mert ott alacsonyabb az adó, s így a beszerzési ár is az. Hű de ravasz! Csak kerüljön kormányra, s minden megváltozik. Ez lesz az első „bizonyíték" a nemzeti érdek szolgálatára. Igaz? No persze nem Martonyi az egyetlen érdekes egyéniség a Fideszben, de ő készítette elő a megújuló erőforrás, tehát a termőföld tőkévé degradálását, a megalázóan alacsony földalapú támogatások elfogadását és még számtalan komoly árulást a nemzet ellen.

Ne csodálkozzunk, hogy a Bildenberg Csoport is meghívta, hiszen valahogy meg kell hálálniuk a jó munkáját, s még most is szükségük lehet rá, hiszen biztos számára a külügyminiszteri tárca az eddigi komoly „teljesítménye" alapján.

(nem kedves) Zsoca!

Neked van – ha jól tudom – az 5. sorszámú Fidesz tagkönyved, így ezekről nem is kellene írnom neked. Azt kérdezném inkább tőled, hogy miért nem arról írsz: mi a véleménye a Fidesznek a jogfolytonosságról?

Mert sajna a mostani állapotban a Rákosi-Kádár diktatúrával vagyunk jogfolytonosak, ez fel sem tűnik a pártodnak? Persze ez nem közismert, mert a kollégáid elhallgatják. Ám amit te írtál anno Horthy Miklós újratemetése kapcsán, az persze érthetővé teszi, hogy neked miért fontos a Rákosi féle ál-alkotmányhoz való kötődés. A te számodra ugyanis a jogtalanság a modernizáció. Egy párti diktatúrából a több pártiba! Ugye?

 Az viszont közismert, hogy  a Fideszes képviselők ELOLVASÁS NÉLKÜL MEGSZAVAZTÁK A LISSZABONI SZERZŐDÉST, amely valójában meg is szünteti a magyar államot és az EU-nak egy súlytalan államává (vagy inkább csak megyéjévé) teszi. Erről miért nem írtál? Szerintem ezek a témák jobban fekszenek neked ( mint a nők),s kevesebben is neheztelnének.

Régebbi dolgokat nem is hánytorgatok fel, hiszen azok már „elévültek" mint Gyurcsány csalásai.

Viszont két érdekességet még megemlítenék. Az egyik az a 2006 májusi szavazás az alsóházban, amikor megszavazták a Fideszes elvbarátaid a rendeleti kormányzást.(amihez két harmad kellett.) Mindez csupán azt eredményezte, hogy nem voltak problémái Furcsán Nyerencnek a nemzeti vagyon elprédálása kapcsán. Majd mostanában – hasonló helyzetben – megszavazták a titkosítások feloldásának szigorítását. (Ez ugyancsak jól jön majd az MSZP-nek, ha mégis jó az Isten, s kormányra segíti a Jobbikot) Bölcs előrelátás? Vagy csak nemtörődöm hanyagság a Fideszes képviselőktől?

Ezekre a történésekre MÁR NEM LEHET IDEOLÓGIÁT GYÁRTANI, nem lehet őket megmagyarázni, hiszen magukért beszélnek. Ha véletlenül nem tudtál volna róluk (hiszen nagy volt a hallgatás), akkor nyugodtan nézz utána. Nekem nincs okom blöffölni, hiszen nem vagyok Jobbikos, sőt nem is látok pártos megoldást a globalista előretörés problémáira. Én megvetem a pártpolitikát és csak nemzetpolitikában tudok gondolkodni.

Zsoca!

Nem is említettem volna mindezt, ha te nem mocskolod le ilyen alpári módon azt a pártot, amelyik nem akart pofonnal hazazavarni benneteket. Amelyik egyértelműen támadta és leleplezte a bosevik utódpártot és kiállt a magyarság mellett. Valószínű, hogy ott sem csak erkölcsbajnokok vannak, de legalább nem langyosak és nem kétszínűek.                                            Nem szerettem soha a bélsár szinonímiát olvasni nálad, mert aki ilyet leír annak nincs magyar lelkülete. Pedig én, egy idő óta azért imádkoztam, hogy csak két párti legyen a magyar alsóház. Jobbikos és Fideszes. Ebbe rondítottál bele.

Ám eszembe jut még valami. Tavaly megkapta az esélyt a Fidesz az abszolút többségre, s mégsem élt vele. Tudod-e miről beszélek? Arról, hogy nem érdemes támogatni olyan népszavazásokat, aminek nincs hozadéka. Azt viszont fel kell karolni, amelyik 176 főre csökkenti az alsóházi naplopó képviselők számát, s a Fidesznek ebből jutott volna kb.150 egyéni képviselő. Ez több mint a kétharmad! Ezt az óriási lehetőséget nem a Jobbik rontotta el, hanem a Fidesz. Ez öngól volt. Szerintem erről írj egy cikket, és szigorúan kérdezd meg Fidesz főokosait, hogy miért nem támogatták a pártlisták megszüntetéséről szóló népszavazási kezdeményezést? Az erről szóló infókat a néphatalom.hu honlapon szépen elolvashatod. Ezek után csak arra kérlek, hogy ne tégy úgy, mint Csintalan. Ne jelentkezz azoknál, akiket folyamatosan mocskolsz!

A másik szemében a szálkát is látod, magadéban a gerendát sem! Szemorvos kellene.              

Szeged, 2010-03-03                           Dr. Bene Gábor S.