Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. március 9., kedd

4.899 - Jäger Lajos: A tűrőképességemet 2010 április 25. napjára időzítettem. Addig ki kell bírni!

Von: Lajos Jager
Gesendet: hétf
ő, 8. März 2010 19:53
An: Kutasi József
Betreff: Kutasi József >
Miért nem kapok megfelelő politikai írásokat?

 

Kedves Honfitársam, Barátom (úgy gondolom levelezésünk alapján megengedhetem magamnak ezt a megszólítást) Kutasi Jóska!

 

Az elmúlt időszakban sok levelet írtam politikusoknak, közéleti személyiségeknek, levelező partnereimnek (akik közül sokkal a rendszer ellen gyakran élesben tüntettünk, tehát személyesen ismerjük egymást) akikkel levelező kapcsolatban vagyok napjainkban is.

 

Mióta beindult a hatalmi harc a "pártok" között, nap mint nap hallunk és olvasunk feltáró, rágalmazó írásokat melyekben egymásra köpködve teregetik a szennyeseket. Idő kell a feldolgozásához és türelem, gyomor a válaszok megemésztéséhez. Az egyik Magyar közmondás: nem zörög a haraszt, ha nem fújja a szél!

 

Nos, az elmúlt évek titkosítási folyamatai elzárják a tényeket a köznép elől. Évek óta gyűjtöm Orbán, Gyurcsány urak beszédeit (videó felvételek) és ezek elemzése, valamint a napi sajtó, képi média, parlamenti közvetítések alapján valamennyire tájékozódom. A titkosítások "áldozatai" jogsértések elkövetői, minden politikai odal résztvevőit érinthetik feltételezések szerint.

 

Summázva az elmúlt húsz év! eseményeit ma arra a következtetésre jutottam, hogy nincs Magyarországon hatalmi jelölt akire feltétel nélkül adnám a voksomat, hogy a következő parlamenti ciklusban a Nemzet sorsát képviselje. Megjegyzem, 1994 óta következetesen a Fiatal Demokratákra szavaztam, bízva eredményes munkájukba, de napjainkra már túl sok információ, de mégsem elég, került napvilágra róluk is. A véleményem is változott.

 

A jelöltek között van ilyen -olyan oldali, "demokrata", radikális, de ha megkaparjuk a felszínt, alul mindegyiknél közös személyi kapcsolódási pontokat találunk, melyek évtizedekre nyúlnak vissza.

 

Fiatal emberként kezdtem dolgozni több mint ötven éve! Kis ország Magyarország. A munkáim ( fő terület beruházások megvalósítása, különböző beosztásokban) kapcsán az ország szinte minden területén megismertem embereket akik pozícióban voltak, vagy az ismeretségi körömből pozícióba kerültek. Ezek között vannak mai "főméltóságok" is! Láttam, tapasztaltam "fejlődésüket", némelyek átalakulását.  Sokan voltak, akik kitűnő szakemberek és remek emberek voltak, de ezek nem kerülhettek, vagy nem akartak kerülni olyan pozícióba ahol különb munkát végeztek volna a "politikussá" vált társaiknál.

 

Ma is vannak kitűnő szakemberek és remek emberek, de ezek nem kerülhetnek pozícióba, vagy nem akarnak közösséget vállalni a "politika" képviselőivel. Akik meg elől tülekednek, azok közül nehéz választanom.

 

A levélben felsorolt 12 pontba foglalt és még sok más megoldásra váró feladathoz, mindig ezt hangoztatom, nagy össznépi konszenzuson alapuló összefogásra volna szükség. Ezt idáig nem láttam, és kétségeim vannak a Magyar Nép helyes értékítélete és döntését illetően. 

 

Ma Magyarország a korrupció, a politikai, élelmiszer mocsok - és még sorolhatnék néhány dolgot, ami megkeseríti az emberek életét - országa. 

 

A tűrőképességemet 2010 április 25. napjára időzítettem. Addig ki kell bírni!

 

Üdvözlettel, Jäger Lajos, alias a Vadász!