Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. március 19., péntek

5.009 - NYÍLT NAPOK FIATALOKNAK!

From: dr. Varga Tibor

Date: 2010. március 18.
Subject: NYÍLT NAPOK FIATALOKNAK - SZENT KORONA SZABADEGYETEM MÉDIA SZAKÁN
To: Kutasi József


NYÍLT NAPOK
FIATALOKNAK

/Korhatár kb:30 év/

a
SZENT KORONA SZABADEGYETEM
MÉDIA SZAKÁN
TANSZÉKVEZETŐ: KUBÍNYI TAMÁS
 
MÁRCIUS 19-20-21.             ÁPRILIS 16-17-18.              MÁJUS 14-15-16.
 
/ÓRAREND, TANTERV,  egyéb tudnivalók:
www.szentkoronaországa.hu /
 
Mivel a NEMZETI MÉDIÁBAN  és  így a  Szent Korona Szabadegyetem Média Szakán  is nagy szükség van a fiatalokra, ezért  várunk minden olyan FIATALT,  akiket érdekel a nemzeti média  /TV műsorok, riportok készítése stb./
és szeretné,  minden kötöttség nélkül,
 INGYENESEN
 látogatni az Szent Korona Szabadegyetem Média Szakát és az ott folyó gyakorlati munkában résztvenni .

Azt itt elkészült műsorokat a  SZENT KORONA RÁDIÓ -val  / www.szentkoronaradio.com  /  közösen létrehozott 
  SZENT KORONA TELEVÍZIÓ 
 / www.szentkoronatv.hu  / sugározza.
A félév végén dönt az egyetem, kik azok, akik a következő évtől is tandíjmentesen járhatnak.

BŐVEBB INFORMÁCIÓ :
06-30-389-3091,
illetve e-mailben a
Mindenkit szeretettel várunk !