Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. június 14., kedd

9.850 - Szakács Gábor nyílt levele a kolozsvári magyar mozgássérültek védelmében

From: MVSZ Sajtószolgálat

Date: 2011. május 14.
Subject: Szakács Gábor nyílt levele a kolozsvári magyar mozgássérültek védelmében
To: Kutasi József Antal

Kolozsváron nem szűnnek a helybeli román újság – Gazeta de Cluj – támadásai Tokay Rozália és az általa vezetett Szent Kamill Otthon ellen. Akik ismerik a magyar öregeket befogadó otthon tevékenységét, felháborodottan utasítják el a lassan magyarellenes jelleget öltő támadásokat. Lehet, hogy Funar szelleme visszatért Kolozsvárra?

Sajtószolgálatunk alább közzéteszi Szakács Gábor nyílt levelét.

MVSZ Sajtószolgálat

7214/110614

 

Megdöbbenve olvasom, hogy a kolozsvári  Szent Kamill Otthon vezetőjét, Tokay Rozáliát jellemtelen támadás érte. Itt és most kijelentem, hogy Tokay Rozáliánál tisztességesebb, becsületesebb és önzetlenebb emberrel ritkán találkoztam az életemben. Többször jártam az általa vezetett Otthonban és egyetlen esetben sem tapasztaltam, hogy ott a leírt visszásságok előfordultak volna. Sőt! Csupa szeretetet és kedvességet láttam, kaptam mindenki részéről és ez nem csak rám vonatkozó megnyilvánulás volt. 

 

Sajnálatos, hogy ilyen eszközöket vetnek be, akiknek nem tetszik, hogy Kolozsvárott egy ilyen emberbaráti intézmény működik.

Kérem a jó Istent, hogy Tokay Rozáliát vegye oltalmába és segítse, hogy lelkileg fel tudja dolgozni a történteket!


Budapest, 2011. június 3.

 

Szakács Gábor

Budapest