Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. augusztus 22., hétfő

10.330 - Orosz Katának 50 ismerőst ajánlottam. Ezt az ajánlatot azonnal vissza vonom.

Kedves Facebook Ismerőseim!


  • Orosz Katának 50 ismerőst ajánlottam. Ezt az ajánlatot azonnal vissza vonom. A Kata Orosz oldalán már ezer felüli az ismerősök száma. Javaslom, az ismerősök közül Kata Oroszt törülni. Másokat meg óvakodásra figyelmeztettem.

  • Dombóvár melletti faluban laknak. Ott voltam és meglátogattam a családot. Hogy a villany a gáz, már kivan kapcsolva, az magától értetődik. Csak úgy mellékéssen 500.000 vagy egy millió Forint kellett volna. Ezeknek nincs deviza hitelük!  A mások becsapásán fáradoznak. Nem szeretem ezt a szót használni, de cigányokkal volt dolgom. Facebookon keresztül kerültem oda, mert a Katát meg akartam ismerni és látni akartam az igazságot, ami csak hazugság volt. Nem szeretem ezt a szót használni, de cigányokkal volt dolgom.

  • Itt látni lehet a magasfokú ismerőseimet, akiket ajánlottam.

  • Magyaros tisztelettel és szeretettel,
  • Kutasi József Antal

Kutasi József Antal és Kata Orosz közös ismerősei