Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. augusztus 26., péntek

10.364 - Tüntetést szervez a becsapott és tönkre tett devizahitelesek Vezetősége 2011. augusztus 26 - án 15:30 (14:30) órátó


SMS > Érkezett > 2011. 08..25 > 13:12:59 > VÍzi Tibor > Bp. - Misk.

Honfitársak!
Tüntetést szervez a becsapott és tönkre tett devizahitelesek Vezetősége 2011. augusztus 26 - án 15:30 (14:30) órától, a József Nádor téri Bankszövetség épületénél. Ki kell kényszerItteni a rabló és uzsorás bankok semmis szerződéseinek megszüntetését, a szegény Magyar Nép fenmaradásáért. Aki magyar és aki teheti vegyen részt, hogy megtudjuk akadályozni , kirabolt NÉPÜNK rabszolga sorba döntését.
HAJRÁ MAGYAROK

FACEBOOK > Érkezett 2011. augusztus 25.

Kedves Jóska!
Holnap du megyek az V. kerületbe, József Nádor téren lesz a Bankszövetség előtt egy demonstráció. Simó Endre, a Magyar Szociális Fórum szervezi. Félre ne értsd, én nem a kormány ellen vagyok, nem a Fidesz ellen. De talán kell egy kis háttér, egy löket, egy nyomás, hogy valamit tegyen, valami mást, mivel ami most van az nem megoldás. Mit csinálnak azzal a sok hajléktalanná váló Magyar Emberrel, Családokkal. Én is érintett vagyok, talán említettem. Tehát ha holnap ráérsz, van kedved tudnánk találkozni. Megadom a mobil számom is. Majd holnap egyeztessünk, illetve, ha itt leszel még, akkor írd meg mi a véleményed a felajánlott időponttal kapcsolatban. Rozália

Kutasi József írja: Én is ott leszek!