Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. augusztus 22., hétfő

10.336 - Mácsai Rozália: De biztos, nem jönnék vissza.

    • Kedves Rozália!
      Én tartozok köszönettel, hogy ismerősök lehettünk. Talán majd össze futunk a szülővarosomba Budapesten - vagy máshol -, és személyesen is megismerhetjük egymást.
      55 éves németországi életem után, augusztus 24-én, végleg vissza térek Hazámba Magyarországra.
      Magyaros tisztelettel és szeretettel,
      Jóska
    • Miért jössz vissza Mo.ra? Ugye nem baj, hogy tegező stílusba írom levelem? És mi lesz az ottani egzisztenciáddal, vállalkozásoddal, családoddal, stb.? Én igaz szívből írom Neked, hogy szeretem a Hazámat, és a Nemzeti értékeket magaménak tekintem. De biztos, nem jönnék vissza. Itt minden bizonytalan. Lehet azért érzem,  így mivel elég nehéz helyzetben érzem magam, pedig becsületesen dolgozom, dolgoztam, 14 éves koromtól, s munka mellett tanultam, szereztem diplomát.