Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. augusztus 27., szombat

10.380 - Siklósi András: Békés, vagy erőszakos harc, avagy "békés erőszak"?

From: Siklósi András <

Date: 2011. augusztus 16.
Subject: Vitairat
To: Kutasi József <jozsef@kutasi.eu>


Kedves Jóska bátyám!
 
A vita (ami a HVIM-et és a Magyar Szigetet is érinti), amibe magam is bekapcsolódtam, néhány napja a Kuruc.infón bontakozott ki. A megszólalásom azonban önmagában is megáll (azaz nincs szükség az előzményekre), s mivel általános érvényű kérdéseket boncolgat, tehát nem honlapfüggő, ezért ajánlom közlésre a legszélesebb körben.
 
Baráti üdvözlettel Siklósi András

Siklósi András

 

Békés, vagy erőszakos harc, avagy „békés erőszak”?

 

Néhány napja (Toroczkai László és Tyirityán Zsolt nagy port fölvert kijelentései kapcsán, ill. Perge Ottó cikke után) érdekes vita bontakozott ki a Kuruc.infón. Akkoriban nem voltam itthon, ill. gépközelben, így csupán most tudok reagálni az olvasottakra. Nem titkolt vágyam az, hogy megpróbáljam közelíteni az álláspontokat, hiszen szerintem azok – noha elég élesen különböznek – nem áthidalhatatlanok. Mivel a kezdetektől mostanáig előadó voltam-vagyok a Magyar Szigeten, sőt az ottani Sajtóklubok állandó szereplője is (ahol egyik-másik ominózus tétel elhangzott), talán ezért is indokolt a megszólalásom.