Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2012. április 3., kedd

12.384 - Helyszíni tudósítás egy rendszerváltásról

Feladó: udvari bolond 

Dátum: 2012. április 3. 11:06
Tárgy: Mit (nem) találok?! Bolondság az egész.....
Címzett: Kutasi József Antal <jozsef@kutasi.eu>

Az apostoli magyarok leváltották Schmittet

 2012. április 1., csütörtök 12:37 

 Olyan sok szeretettel hívott meg Borbély József kormányzó az Apostoli Magyar Királyság Kormányának, illetve a Fehér Sereg parancsnokainak eskütételére a Budavári Palota elé, hogy nem tudtam nemet mondani.

 Vagyis igazából azután nem tudtam nemet mondani, hogy megnéztem az Apostoli Magyar Királyság Kormányzói Hivatalának weboldalát, ahol a Partraszállás című, (fentről második) videóból kiderült, hogy a Kormányzó és vezérkara öt nappal ezelőtt partra szállt Visegrádon, felmentek a fellegvárba, ahol egy csavarkulcs segítségével kilazították, majd ledöntötték a fellegvár 10 méteres zászlórúdját, hogy az "illegitim magyar 3. köztársaság rongyos lobogóját" kicseréljék az Apostoli Magyar Királyság angyalos címeres zászlójára, aztán újra felállítsák a rudat.

 "Igazi tökös kormányzó" - mondtam magamban, azzal felhívtam a fellegvárat felügyelő erdőgazdaságot, és rákérdeztem, hogy tudtak-e a zászlóhekkelésről. Nem tudtak, sőt meg voltak döbbenve.

 Helyszíni tudósítás egy rendszerváltásról