Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2012. április 7., szombat

14.461 - Dr Alex Sandor Kolozsy C.D.V.A > Húsvéti uzenet Sydney Ausztráliából. 2012.

Feladó: Dr Alex Sandor Kolozsy C.D.V.A 
Dátum: 2012. április 5. 13:38
Tárgy: Húsvéti uzenet Sydney Ausztráliából. 2012.
Címzett: Kutasi József <jozsef@kutasi.eu>,

 
 
Kedves Rokonok, Bajtársak,Iskolatársak, Magyar-Székely, testvérek!
 
Kellemes Húsvéti Űnnepeket kivánok, egy régi nagy Magyar, a néhai Nemesszeghy Jenő Adelai Magyar Képzőművészünk, évítizedekkelezelőtt
 tervezett űdvözlő lapjával, amit tegnap megtaláltam egy régi albumomban.
------------------------------------
PÜNKŐSDI FELTÁMADÁS!
Legyen már  Magyar feltámadás, az ősi Szúmír-Szkittya-Hún-Avar-Ősmagyar,
örökségű országban a Kárpátmedencében!
 
     
 
PÜNKŐSDI FELTÁMADÁS!
 
 
Ezzel a 4-méter magas manybe menetelő Krisztus bronz szobrommal amit évekkel ezelőt megrendelésre
a Dubbói Katedrálisnak alkodttam.

A Szúmír-Szkittya-Hún-Avar-Ősmagyar leszármazottak, a Magyar-Székely népünk feltámadását kivánom,
 a Kárpátmedencében
Áleluja, Isten adja úgy legyen!
-----------------------------------------------------------
        
 
Évekkel ezelőtt 1990-91,amikor még hajam is volt, és az Egyetemen Szobrászatott, nagyitásokat,
 öntő formák készítését, öntvények feldolgozásást, patinázást,
tanitottam, és egy rendelést kaptam erre a 4-métar magas Krisztus szobor alkotásásra.
 
Az egyik két méter magas félig Indiai-Angol keverékü inas fútó tanitványomat használtam fel,
Keresztre fűggesztve modelnak.
Persze én fizettem neki a modelozási bérét.
Mindenkinek minden jót, Isten áldást népünkre, a Kárpátmedencében.
 
Űdv, Sándor, és a Kolozsy Család.
Dr. Kolozsy Sándor.C.D.V.A.
 
56-os Szabadságharcos.
Sydney-Blacktown
Ausztrália.