Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2012. április 14., szombat

14.516 - Kutasi József Antal: KÍVÁNNÁK EGY HOZZÁM ILLŐ HÖLGYET, RENDSZERES TALÁLKOZÁSRA, VAGY AZ EGÉSZ ÉLETRE!


KÍVÁNNÁK EGY HOZZÁM ILLŐ HÖLGYET, RENDSZERES TALÁLKOZÁSRA, VAGY AZ EGÉSZ ÉLETRE! 

CSAK 55 ÉVES KORIG! 

Olyan Asszonyt keresek, aki független, tud szeretni, szerelmeskedni, szellemileg frisch, intelligens, művelt, igénytelen, megértő, egyszerű, kitartó, házias, nem veszekszik, hú tud lenni, nem csal meg, nem alkoholista, nem dohányzó, az én fajtám, velem tud élni az életem végéig, illetve örökre!
Az itt felsoroltak az én tulajdonságomat sugározzák vissza!

Megjegyzés: 
Országok közt a ruha és cipő méretek is különbözök. Magyarországi - mert itt születtem Budapesten - élet méretben 75 éves vagyok, de mivel 55 évig Nyugatnémet országban éltem, így az élet méretem csak 60 - 65 év, mert ott nem öregszik, hanem fiatalodik a társadalom - úgy mind én is - , ha egészséges életet él, és betartsa az életforma szabályait. 

Kutasi József Antal
H - 2081 Piliscsaba - Klotildliget
Munkácsy Mihály köz 3

Mobil: 0036 70 589 98 83
E- mail: jozsef@kutasi.eu
Facebook: Üzenőfal