Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2008. július 27., vasárnap

1.059 - Az idő múlása!

Von: T.I. […………@chello.hu
Gesendet: szombat, 2008. július 26. 23:41
An: 'Kutasi József'
Betreff: RE: Az idő múlása!

 

Kedves József!

 

Budapesten élek, a …… Kerületben, de igen sok időt töltök vidéken, …………..is. Kétlaki életet élek, ha itthon vagyok oda vágyom, ha ott vagyok hiányzik a zajos, kissé büdös, zsúfolt város, de lehet, hogy inkább az unokáim csacsogása, zsiványsága. Kislány korom óta tudom, hogy csak Magyarországon tudok élni, el nem hagynám még akkor sem, ha a világ összes aranyát felkínálnák.  Hálás vagyok, hogy még emlékszik előző jelentkezésemre is, de az, is és a mai  bejelentkezése is, nagyon meghatott, és ebben az elvadult országban nagyon jól esett az emberi hang. Mielőtt nyugdíjba mentem, egy nyugdíjas házban dolgoztam, és ott olvastam fel az időseinknek ezt a verset, sok emléket ébresztett fel bennem.  Köszönöm. A továbbiakban is hosszú boldog, egészségben gazdag, kiegyensúlyozott életet kívánok: T…….. I…….

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------